LucarioX Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Har sett noen slike emner om Sony og MS, men ikke så mange om Nintendo. Hva tror dere de vil vise oss i år? Noe som er bekreftet eller noe? Har en liten ønskeliste over hva jeg skulle ønske de viste Se her: - harddisk - Bilder, filmer og release datoen til Super Mario Galaxy - Bekreftelse av Mario Kart Wii - Ny info om Super Smash Bros Brawl - Nytt stort RPG Pokemon spill til Wii - Anonsering av Pokemon G/S remake til DS Edit: Endret den dårlige emne tittelen litt Endret 11. juli 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 - Metroid Prime 3 blir online allikevel - bilder og filmer av Halo 3 singleplayer - anonsering av New Super Mario Bros 2 til DS - bekreftelse av nytt Mario Kart til Wii med online Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 - Metroid Prime 3 blir online allikevel- bilder og filmer av Halo 3 singleplayer - anonsering av New Super Mario Bros 2 til DS - bekreftelse av nytt Mario Kart til Wii med online 8983278[/snapback] Nintendo?? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Håper Nintendo kommer med info angående Galaxy. Jeg sitter som på nåler etter en vis rørlegger i røde bukser. Kunne ringt en vilkårlig rørlegger og forsøke å blaste han ut i verdensrommet, men sannsyneligheten for å få en som i tillegg har røde bukser og liker sopp, er meget små. Håper og på et Wii RPG spill og informasjon om Mariokart til Wii. Alle vet at Mariokart til Wii kommer, spørsmålet er bare om det gjør noe nytt i forhold til Mariokart til NGC. En HDD til Wii hadde heller ikke vært å forakte. Det kunne hjulpet meget i tiden fremover. Samt mye mer informasjon om Wiiware. Det trenges virkelig Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Forestiller meg at dette blir tråden hvor Nintendofans lister opp sine våte drømmer Gjelder tråden kun for Nintendo forresten? Eller for alt som angår Wii/DS? * Nintendo annonserer Nintendogs Wii(8 mill +++ solgte på DS sier sitt) * Mario Kart Wii med online * Videoer, nyheter og releasedate for SSBB og Super Mario Galaxy * Videoer og fakta om Disaster: Day of Crisis * Namco, Sega og Capcom viser støtte til Wii:Katamari/Tales of, Sonic, Megaman * Phoenix Wright Wii * Cing annonserer nye Wii/DS prosjekter Spill jeg kan drømme om: * Remake av OoT * Castlevania i 2D med 3D grafikk til Wii * Resident Evil spill i RE4 stil. * Ninja Gaiden Wii * Pokemon RPG til Wii/Remake av Pokemon Gold/Silver til DS Lenke til kommentar
@ir Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Vil gjerne høre litt mer om Galaxy, Corruption og ikke minst Brawl Noen satte lanseringsdatoer å se fram til hadde vært greit Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Følgende spill vil jeg vite en haug med info om, samt utgivelsesdato: - Super Mario Galaxy - Super Smash Bros Brawl - No More Heroes - Disaster: Day of Crisis - Metroid Prime 3: Corruption (europeisk lanseringsdato) - Resident Evil: Umbrella Chronicles - Sadness - The Legend of Zelda Wii - Mario Kart Wii - F-Zero Wii Jeg håper også på annonseringer om at flere av spillene vil ha onlinemuligheter. Online på MP3:C hadde bare vært så utrolig kult! Har ikke behov for å se noe utenom dette, men om Nintendo har noen hardwareplaner, er jeg interessert i å høre dem på E3. Blir også litt spennende å se om det blir sagt noe angående en oppgradert versjon av Wii - med DVD og muligheter for HD. Dette er ikke noe must for meg, men blir spennende å se om Nintendo annonserer noe lignende. En ting er sikkert, jeg gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Shiaguro Myiamoto trapper opp på scenen med grønne klær, Hylian Shield og Master sword i handen, mens Zelda theme suser i bakgrunnen. Og så kommer det informasjon om det neste Zelda spillet til Wii only. Ah damit, jeg har allerede spist opp TP og trenger mer Zelda. Det hadde ikke akkurat hjulpet på apetitten men kunne hjulet å døyve den litt. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 - Metroid Prime 3 blir online allikevel- bilder og filmer av Halo 3 singleplayer - anonsering av New Super Mario Bros 2 til DS - bekreftelse av nytt Mario Kart til Wii med online 8983278[/snapback] Nintendo?? 8983291[/snapback] oi glømte meg litt av.. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Håper mest på lanseringsdatoer blir røpt til dem 3 store til Wii , noe som dem er ikke så veldig flinke med Super Smash Bros Brawl Super Mario Galaxy Metroid Prime 3 Mer info om det nye Zelda og dem har sagt det kan bli friere sverdfekting noe som jeg håper på Bare Nintendo som lager gode og flotte spill til Nintendo Wii Endret 1. juli 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
@ir Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Vi er veldig gode til å håpe Når er E3-messen forresten? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Gammelt og hva trolig vil skje Nå er det på tide Nintendo viser hva de har som planer både til høsten og neste år. Lanseringen av både Metroid, Smash Bros. og Mario Galaxy er på trappene, vis oss alt nå. Nintendo er veldig forsiktige med å vise spill tidlig i utviklingen og vil helst vise når ting er ferdig. E3 er rett tid til dette for disse tre. Ellers regner jeg med at dette vil skje: - Visning av de tre store (se over) - Resident Evil Umbrella Chronicles - Stor visning av tredjepartsstøtte ellers også - Salgstall (selvfølge) - To-tre store overraskelser (minst en) - Rayman Raving Rabbids 2 Nytt og framtiden - Mario Kart Wii - Waverace Wii - Wii HDD. Om ikke støtte for USB-lagringsenheter og bedre SD-støtte. - WiiWare, kanskje med et spill som Nintendo selv holder på med. - Day of Crisis - Nye kanaler - Ny IP fra Nintendo - Pikmin 3 - Red Steel 2 Tviler på at vi får se Zelda i år, vent til neste år. Derimot blir nok Phantom Hourglass vist fram mer for DS (ute i Japan nå). Skal prøve å oppdatere den senere og se hva jeg får rett i på E3 om litt over en uke. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Er det noen annleding til å streme hele e3 seansen noe sted? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Regner med IGN og Gamespot fortsetter som vanlig der. Mer info kommer sikkert i løpet av uken som kommer. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 nytt Donkey Kong spill:D 8984057[/snapback] Skjer ikke. Var vel rareware som utviklet de. Selvskapet er jo solgt til Microsoft. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Om jeg ikke tar feil så har Nintendo rettighetene på Donkey Kong serien. Arbeidet ble gjort av Rare under Nintendo. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Om jeg ikke tar feil så har Nintendo rettighetene på Donkey Kong serien. Arbeidet ble gjort av Rare under Nintendo. 8984463[/snapback] http://wii.ign.com/objects/752/752137.html Ser da veldig ut som det kommer et Donkey Kong spill :!: Endret 1. juli 2007 av husgutt Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Nintendo kan bruke Donkey Kong-serien til hva nå enn de vil. Om de ville laget oppfølger til Donkey Kong 64 kunne dette blitt gjort bra. Men istedet er hele Donkey Kong-franchisen gjort om til dette bongo-trommetromme-styret. Hater det som er skjedd med hele Donkey Kong-greia. Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Om jeg ikke tar feil så har Nintendo rettighetene på Donkey Kong serien. Arbeidet ble gjort av Rare under Nintendo. 8984463[/snapback] http://wii.ign.com/objects/752/752137.html Ser da veldig ut som det kommer et Donkey Kong spill :!: 8984539[/snapback] Det dær ser vel mer ut som en oppfølger til Diddy Kong Racing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg