Chaos117 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hei. Har et ratt til 360. Men jeg lurer på noe... Hvor mye tåler det?... Og det er litt rikkaløst...jeg kan bevege det opp og sånn...det står liksom ikke bom fast...litt til sidene og kan jeg bevege det.... Lurer på om noen har det samme`? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Aller først bør du vel si hvordan ratt du har? Lenke til kommentar
Chaos117 Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 sorry... det er microsoft sitt. wirless racing wheel;) Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Det skal tåle greit med juling det. Mitt er også litt løst, og det gjelder nok fler tenker jeg. Men mitt har ikke blitt noe værre, så er nok ikke noe problem.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Er dette et ratt som anbefales? Jeg handler inn Forza Motorsport 2 og ratt om i underkant av tre uker, og snuser på dette rattet. Finnes det andre alternativer, eller er dette det eneste brukbare rattet på markedet for Xbox 360? Har sett at det fikk 8/10 i testen her på Gamer.no, så det burde jo tyde på at det er et relativt godt ratt. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 rattet er helt ok, og ikke noe mer enn det. litt lealaust er det, men det overlever du. Det er ingen andre ratt til 360 som har force feedback og formel 1 giring bak rattet. Det er det beste rattet til 360, men hvis det hadde vært til pc, hadde det kommet langt bak. Det er også litt overpriset spør du meg. Kjøp det hvis det er på tilbud. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Takk for et ærlig svar. Virker som om jeg må krype til korset og betale det det koster da. Eventuelt får jeg håpe de har en kampanje med ratt + forza 2 (og kanskje pgr3 etter det jeg har lest tidligere). PS! Det var virkelig ikke meningen å kapre tråden. Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 rattet er helt ok, og ikke noe mer enn det. litt lealaust er det, men det overlever du. Det er ingen andre ratt til 360 som har force feedback og formel 1 giring bak rattet. Det er det beste rattet til 360, men hvis det hadde vært til pc, hadde det kommet langt bak. Det er også litt overpriset spør du meg. Kjøp det hvis det er på tilbud. 8990696[/snapback] Logitech Drive FX har vel det? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 rattet er helt ok, og ikke noe mer enn det. litt lealaust er det, men det overlever du. Det er ingen andre ratt til 360 som har force feedback og formel 1 giring bak rattet. Det er det beste rattet til 360, men hvis det hadde vært til pc, hadde det kommet langt bak. Det er også litt overpriset spør du meg. Kjøp det hvis det er på tilbud. 8990696[/snapback] Logitech Drive FX har vel det? 8993326[/snapback] det har axial feedback.. vet ikke helt hva dette er. men det har ikke giring på baksiden på rattet ala formel 1. Vet heller ikke om Forza 2 støtter dette rattet. Lenke til kommentar
Chaos117 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 takk for svarene.. jeg har forza 2 og rattet ja...det er en veldid bra match. Bør kjøpes;) Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 rattet er helt ok, og ikke noe mer enn det. litt lealaust er det, men det overlever du. Det er ingen andre ratt til 360 som har force feedback og formel 1 giring bak rattet. Det er det beste rattet til 360, men hvis det hadde vært til pc, hadde det kommet langt bak. Det er også litt overpriset spør du meg. Kjøp det hvis det er på tilbud. 8990696[/snapback] Logitech Drive FX har vel det? 8993326[/snapback] det har axial feedback.. vet ikke helt hva dette er. men det har ikke giring på baksiden på rattet ala formel 1. Vet heller ikke om Forza 2 støtter dette rattet. 8993535[/snapback] Jo. Det har formel 1 giring bak også. Lenke til kommentar
Chaos117 Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Forza 2 Støtter rattet til microsoft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå