Corel Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Heisann. Har Microsoft Habu nå og den funker veldig dårlig til pirking i photoshop. (mulig det er en feil eller om den bare er så dårlig ) Har tittet på nye G5, noen som vet om den funker bra til grafikk behandling? Eller har noen en annen mus og anbefale? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 jeg har MX518 og den kan jeg stille opp og ned på sensitivityen (arrg stavefeil) på i tre hakk, kansje seks hakk også i firmware, men jeg har ikke prøvd det Lenke til kommentar
Corel Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Ok, jeg gikk for G5'en. Håper den er bra. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 sitter på en g5 her, og selv om jeg ikke er en kløpper i photoshop, så er den jo ideell til det meste. kan justeres på alle mulige måter, i tillegg til vektfordelingen, så jeg vil tro du har gjort et meget bta valg bertie Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Kjøp heller et tegnebrett til en 600,-. Wacom sine fra Netshop er helt kurant og gjør jobben mye enklere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå