Dingy Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Tror jeg skal gå til anskaffelse av en slik "vi betaler boten din" forskring. noen som har erfaringer og vet hvilke som er best? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Er det bare jeg som aldri har sett en slik side som faktisk fungerer? Alle forum rundt om er jo fulle av "får ikke kontakt med 'vi betaler boten din', osv.. Endret 6. juli 2007 av Marvil Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 de ble ble faktisk forbudt i norge de som drev med det. så er bare et engelsk selskap igjen. vet ikkeå seriøse de er Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 var jo ganske typisk norge at det skulle bli forbudt da... men jeg trodde de fant seg ett smutthull ved at siden man er medlem/medeier så betaler de det på den måten, eller noe... Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 var jo ganske typisk norge at det skulle bli forbudt da... men jeg trodde de fant seg ett smutthull ved at siden man er medlem/medeier så betaler de det på den måten, eller noe... 9020755[/snapback] så vidt jeg forsto det så ble det resonert at ved å tilby en slik forsikring så oppfordret man til lovbrudd og det er ulovlig. så vet ikke hvordan man omgår noe slikt. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Opprett heller en avtale om trekk fra din konto til en egen sparekonto. La oss si du betaler 89 kr i mnd (samme som fartsbot.no), du får da over 1000kr i året som egenkapital til senere bruk. Sjansen for å bli tatt er minimal. Har selv kjørt bil i over 7 år, jobbet i transportyrke i 4 og aldri fått en eneste bot (forenklet forelegg). Hvis dere tror jeg alltid følger fartsgrensene så har dere selvfølgelig helt rett Endret 7. juli 2007 av EskimoBob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå