Effectiv Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 lurer på om noen vet om det finnes noen "billige" biladaptere som gjør at jeg kan lade den bærbare pcen min i bilen? Skal på bil-ferie og reiser ikke uten min kjøre HP-laptop Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Hjelp (sry for veldig tidelig bump men må vite i dag ) Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Du får lete litt, jeg kan tenke meg at HP har egne adaptere som du kan bruke istedenfor den vanlige "stikkontakt-adapteren", som er beregnet for 12 volts uttak (sigarettenneruttaket). Jeg regner også med at HP sine 12 volts-strømforsyninger vil koste mer enn en 12v -> 230v inverter, som bl.a. selges her: http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10990 Endret 1. juli 2007 av Limstift Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Reiser imorgen, så den der var litt vanskelig.. Tviler på at komplett er SÅ raske Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Reiser imorgen, så den der var litt vanskelig.. Tviler på at komplett er SÅ raske 8983945[/snapback] Sjekk på laderen til laptopn din om den støtter spenning ned til 12V. Det husker jeg ihvertfall at en gammel laptop jeg hadde (Pentium 4, så stor at den hadde eksternt batteri xD ) med på biltur i baksetet før støttet! ; ) En enkel sigarettenner -> vanlig kontakt adapter får du vel kjøpt de fleste steder som selger elektronikk? =) Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Sikker på det?.. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Prøv Clas-Ohlson i morgen du Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Reiser imorgen, så den der var litt vanskelig.. Tviler på at komplett er SÅ raske 8983945[/snapback] Hmm, da ble det litt verre, da ville jeg heller tatt turen innom elkjøp eller expert. Vet at elkjøp har hatt slike før, men da til den trippelte prisen. BTW, korti i morgen reiser du? Hadde du giddet å kommet bort her med 360 kontrollen? Endret 1. juli 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå