ovinn Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Gjør det, Arbeidslogger blir det aldri for lite av! EDIT: Det blir vel aldri for mye av de, var det jeg mente Endret 3. juli 2007 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Finner ingen ledig Molex da.. men jeg har jo en hau i en pose hær da... Men har jo ikke peiling på hvor jeg skal sette de ^^ Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Har du en splitter benytter du bare den på en av kablene som kommer fra PSU. Så får du to i steden for en! Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Det jeg ser ledig, er en hvit kontakt, med fire hull, og en svart en med 8 små hull... Er en Hiper 580 med modulære kabler... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Den hvite med fire hull er en molex 4-Pinner. Den svarte med åtte er sannsynligvis en dobbel P4 kontakt, eller en PCI-E kontakt. Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Men det er to sånne kvite greier på ledningen til basic kitet.. ene med fire pins, og en med 4 hull.. bare bruke 1? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Du bruker 1 ja, du ser hvilken du skal bruke når du ser på Molex'en (4 pinner) til strømforsyningen. Du skal bruke den med 4 hull mener jeg. Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Kan noe gå galt hvis jeg starter opp hvis jeg har satt feil? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Det skal godt gjøres å plugge i feil på molex Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Klarte det:P nå lyser det fint takk takk.-.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå