Sheldon Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Et å ha sett disse bildene fat jeg ut at jeg vil ha det samme.. jeg har det samme kabinettet, men jeg vil ha blått lys, ettersom det matcher fronten... Jeg er totalt n00b innen dette, og hva skal jeg bruke? Skal bare ha så det lyser som det rosa, bare blått... Vil ikke ha noen nye vifter etc. Åsså kjekt å vite litt om montering osv... ty for hjelp:D Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 du kan kjøpe neon lys eller kalde katoder og dette finner du på microplex.no montering av sånt er enkelt bare koble i strøm kontakten og lim de lys rørene med dobbelt sidig teip o.l i kabinettet eller no.. Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Så en trenger ikke denen altså? http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SBCCBK&mcat=c242 Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Og hvor skal de sitte? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Du må ha det du linket til jo. På en sånn kan du koble 2 katoder, og selve "boksen" kobler du på strømforsyningen, så har du selvfølgelig også en knapp til å skru av og på lysene. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Festes med tosidig teip hvor som helst. I en i toppen og en på baksida feks. Lenke til kommentar
formann Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det viktigste med å montere lys i en PC, er å montere dem slik at det ikke synes. Lys hører hjemme på et juletre, og ikke en pc. Lys kan også høre hjemme på en senka granada, der eieren har blitt litt i overkant hektet på Fast And The Furious. Med mindre man man er blodharry og kjører skinnvest pluss mokasiner, burde lys på en datamaskin ungås for enhver pris. Lykke til med lyssettingen, skulle det være problemer med å skjule lyset kan jeg anbefale gaffatape eller avbiter. God jul Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Du kan plassere en i bunnen av kabinettet, inntil sidedøra og en i topp inntil sidedøra. Vet ikke om kablene blir lange nok, men hvis ikke kjøper du med to stk. forlengerkabler fra microplex! Når du får katodene og basic kitet, og ser på kablene du får med er det ganske opplyst hvor de skal kobles osv Lykke til! Btw, du kan jo også kjøpe Lazer LEDs eller Lazer Beam! Finnes på microplex Endret 1. juli 2007 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Ser litt på strømforsyninga, er det på kablene fra den boksen skal kobles til? Eller er det på hovedkortet? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Du kobler lys til vanlig molex fra psu. Er enkelt og installere. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Først, du kobler katoden til Basic Kitet, det er en sånn kontakt Den kobler du i en av disse to, det er samme hvilken. Deretter Tar du denne og dytter inn her. Da er du ferdig med Basic kitet. Videre tar du den andre enden på den kontakten og kobler til en molex på strømforsyningen. Den ser sånn ut på strømforsyningen. Den du skal koble på er en hvit kontakt. Du kan ikke ta feil. Bestill det du nå, og kom heller med spørsmål hvis du ikke får det til! Endret 2. juli 2007 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Bestilte i går^^ er sendt nå.. så vi får se i morgen da.. Endret 2. juli 2007 av KOTOR FAN Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Et å ha sett disse bildene fat jeg ut at jeg vil ha det samme.. jeg har det samme kabinettet, men jeg vil ha blått lys, ettersom det matcher fronten... Jeg er totalt n00b innen dette, og hva skal jeg bruke? Skal bare ha så det lyser som det rosa, bare blått... Vil ikke ha noen nye vifter etc. Åsså kjekt å vite litt om montering osv... ty for hjelp:D 8983039[/snapback] Den med rødt lys er den gamle pcen min jo :!: Her er et bilde av hvordan den så ut etter at jeg lakerte den svart inni, og satt in blåe katoder Nå er dette kabinettet byttet i et shark kabinett som jeg snart skal begynne å modde Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Lukter jeg arbeidslogg? 8991058[/snapback] vi vil ha arbeidslogg sorry offtopic Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hmmm. mulig det lukter litt arbeidslogg ja , må bare vente til jeg får litt mer penger på kontoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå