Gå til innhold

Nokia 6300 finner ikke minnekortet

Anbefalte innlegg

Det originale minnekortet er i telefonen. Etter et par uker etter at jeg kjøpte telefonen, finner den ikke minnekortet. Fikk den reparert av Telekomunikasjons Partner (TKP) i Oslo. Allerede samme dag oppsto samme feil. TKP har også slettet en del av telefonen opprinnelige programvare (ikke kontakter, avtaler etc).

Har andre erfart samme feil.

Labrador

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det originale minnekortet er i telefonen. Etter et par uker etter at jeg kjøpte telefonen,  finner den ikke minnekortet. Fikk den reparert av Telekomunikasjons Partner (TKP) i Oslo. Allerede samme dag oppsto samme feil. TKP har også slettet en del av telefonen opprinnelige programvare (ikke kontakter, avtaler etc).

Har andre erfart samme feil.

Labrador

8982987[/snapback]

Det er kjent feil med modellen, at telefonen finner først minnekortet så etter en stund blir den borte.

Feilen burde vært fikset etter reparasjonen.

Lenke til kommentar

Jeg har også den samme feilen. Kjøpte mobilen for ca 1 måned siden. Den klikka allerede samme dag. Trodde det var noe feil med minnekortet. Etter en stund fikk jeg kjøpt meg ny minnekort, men det samme skjedde. Var innom Siba i dag. Da skrudde betjeningen mobilen av og så på igjen. Så klart kom minnekortet frem igjen. Prøvde å forklare han at jeg må sku av mobilen av og på hvis jeg skal ta bilder, og det er litt frustrerende. Virket som om han ikke trodde på meg. Han sa han kunne levere den på verksted, men hadde ingen lånemobil til overs. Jeg har kun den mobilen, så jeg kunne ikke levere mobilen fra meg. Så vei hjem så forsvinner minnekortet. Er så frustrert.... :cry:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har hørt at flere opplever den samme feilen. Har nettopp kommet tilbake fra England. Der er også den samme feilen godt kjent så det er nok ikke bare i Norge vi opplever at Nokia svikter.

En ting er i hvert fall sikkert: Aldri mer Nokia for meg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Uff a meien, fikk melding fra verkstedet. Mobilen har vært utsatt for fukt/væske, og det kan ikke dekkes av garantien, så da blir ikke mobilen reparert. Er så utrolig frustrert. Hadde mobilen i 4 uker (med feil fra første dag), så er den plutselig blitt utsatt for fukt. Jeg personlig har ikke utsatt den for fukt. Bruker ikke 2300 kr på en mobil og så utsette den for fukt. Er så forbanna. Der fløy de penga ut av vinduet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...