Feltherre Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Hei Jeg kjøpte netopp Nikon D40-kit(Flashback kampanje) og har jeg forstått det riktig så får jeg nemlig et gratis Nikon DSchool Basic kurs av Nikon . Noen som har vert på et sånt kurs,og har noe å si om det? Og når det er kurs igjen?(ser at de fleste kursene var i mai) Endret 1. juli 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det ser ut for at 98% av alle som kjøper dette aparatet trenger et slik kurs, minst! Møt derfor opp så sandt du kan. Om ikke du blir proff, så slipper du i alle fall å poste de pinligste spørsmålene her på akam. Glemte det nesten, for første gang fra PM: RTFM RTFM RTFM RTFM. Til og med jeg, som hadde fotografert med slr i over 23 år i 2005, leste manualen til mitt 20D nøye. Det på tross av at jeg uten problemer kan ta bilder med et kamera fra 1914 og der omkring, ja endog 1840, for den saks skyld. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Det ser ut for at 98% av alle som kjøper dette aparatet trenger et slik kurs, minst! 8983185[/snapback] Regner ikke med at jeg er noe untak her,så skal nok prøve å ta et kurs viss det er noen kurs i nermeste framtid. Men vis noen har vært på et sånt kurs og vil fortelle hvordan det var så er jeg glad for det. Endret 1. juli 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Helt sikkert greif å få med seg, og er det gratis og i nærheten er det ingen ting å lure på. Du får helt sikkert noen greie tips. Har du lest manualen på forhånd så har du noen du kan spørre om det er noe du ikke forstår eller lurer på. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Og du leste hele siden og ser at med mindre du kan skru tiden tilbake, får du ikke gått på et slikt kurs i år, synd men sant. # Dschool Basic kommer under våren 2007 til å gjennomføres i:# Bergen (2 mai) # Oslo (23 april, 30 april) # Stavanger (22 mai) # Trondheim (16 mai) Mvh Meg. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Det står da vitterlig "våren 2007" - er det noen grunn til å tro at det ikke blir gjennomført noen kurs til høsten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå