Lilja4ever Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 Må bare si jeg er passe stor fan av H&M, de har mye kult/fint og billigt Men en ting jeg lurer på, er det mulig for meg å bestille klær av en katalog fra 2006? Fant noe jeg bare MÅ ha... Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 H&M er helt greit det, handle noen ting der. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 Det aller billigeste tåler bare en vask så er de ødelagt.... Syntes de har mye fine klær der, men prøver å gå etter de tingene som koster litt mer der. Bare for at de skal holde litt lengre. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg handler undertøy og tilbehør. Hender jeg kommer hjem med en topp eller to, men de tåler jo ingen ting. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 Det eneste jeg handler hos H&M er skjorter. Piqueskjorter og t-skjorter. Alt det andre liker jeg ikke ! Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 Kjøper Tskjortene mine der jeg. Billige og funker en stund Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 H&M har blitt yndlingsbutikken min over det siste året. Handler stort sett det meste der. Ikke så mange gensere og bukser, når jeg tenker meg om, men skjorter, t-skjorter, singleter, shortser, noe undertøy, høst/vårjakker og lignedne, noen sære bukser. Kvaliteten er ikke alltid på topp, men de har stilige ting til en utrolig billig penge, hvis man sammenligner med andre steder. På en annen side, så varer ofte klær litt lengre når de koster mer, men H&M-klær syns jeg holder greit. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg liker ikke H&M, men de har gode ankelsokker til en billig penge. Kjøper alle sokkene mine hos de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå