Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Må si at jeg liker begge portrettene du har postet her veldig godt. Liker at det er så lite farger som det er, og jeg liker det litt orginale utsnittet. Fin komposisjon. Wiken. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 oppdatert 1.post med alternativ etterbehandling. Funker det? Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg ser iallefall to bilder der Likte ikke helt etterbehandlingen jeg, ser ut som kontrasten er justert unaturlig opp på en måte... Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Nei Marius.. Det ble ikke bedre! For harskt og flatt. Få, som nevt, litt mer kontrast i ansiktet til jenta, men behold fargene, så ikke hele bildet blir så tungt og trist. Du har forresten ikke svart på hva bakgrunnen på bildene er.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Poster over har redigert det slik, hva syns dere om den? Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 likte orginalen best, stemningen i bildet i bildet tilsier at det burde være slik synes jeg Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 likte orginalen best, stemningen i bildet i bildet tilsier at det burde være slik synes jeg 8990429[/snapback] Takk, da har vi lik mening Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Smak og behag.. Jeg synes (fremdeles) ikke hun ser melankolsk/trist nok ut til å støtte (den triste/grå) stemningen.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Du har forresten ikke svart på hva bakgrunnen på bildene er.. 8989265[/snapback] Bakgrunnen er asfalt ja. (Litt sent, men) Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Syntes portrettet var kjempefint i seg selv, god steming rundt det - og nydelig kontakt med modellen. Likte ikke helt svarthvitt konverteringen dog, syntes mye av dynamikken i bildet gikk tapt. Kunne prøvd bare legge en vanlig gradient ramp svart->hvitt adjustment layer over originalbildet - det pleier gi en ganske fin konvertering til S/H. Men jeg er hvertfall alltid en sucker for fulltreff på øynene Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Likte det første best. Nummer to ble for heavy redigert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå