wrongd00d Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Som tittel sier; Trenger jeg et eget GC memory card for å spille gamecube spill på wii? -d00d Lenke til kommentar
skurken Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Ja. Den settes forresten inn her oppe: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 1. juli 2007 av avocado Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Det gjer ikkje noko for folk som har 20+ GC spel og 5-7 Memory Card frå før av. Endret 1. juli 2007 av Mr. Sviker Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det gjør noe for oss som ikke har noen GC spill.. men, som gjerne vil ta igjen noen tapte titler.. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det gjør noe for oss som ikke har noen GC spill.. men, som gjerne vil ta igjen noen tapte titler.. 8982613[/snapback] Det er klart. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Som tittel sier; Trenger jeg et eget GC memory card for å spille gamecube spill på wii? -d00d 8982376[/snapback] du trenger ikke memorycard for å spille gamecube spill på wii, men du trenger gamecube memorycard for å save gamecube spill på wii Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Buhu! Må whine litt nå! Kan starte med å si at wii'en min aldri har hengt seg før.. fikk mitt GC memorycard.. og begynte på Zelda WW.. Har kommet ett stykke ut i forbidden forrest.. hadde fått big boss key.. og, hadde ikke lagra siden jeg kom inn i skogen! Suurt! Måtte bare whine litt her.. Edit: Fordelen med Zelda er vel at man kan gjøre ting veldig fort om man vet hvordan.. edit2: oisann.. klokka har plutselig blitt litt mye.. Endret 5. juli 2007 av Sigurd_m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå