Gjest Gjest_Gjest_* Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hey! Jeg er i begynnelsen av et forhold nå, hvor jeg egentlig føler meg ganske heldig, og har fått drømmejenta Har rotet smått i en god stund nå, og senest i går kveld var vi i byen sammen, hvor det ble en del klining Hvis jeg skal slå til skikkelig, hvordan er beste måte å sjarmere denne jenta i senk på? (ja, deres meninger, jenter ) Noen som har noen triks? Takk Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Er det ei jente eller er det ei kvinne? Edit: Ehmm, spør etter alderen Endret 1. juli 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Er det ei jente eller er det ei kvinne? 8982301[/snapback] Ja, beklager, feil emnetittel. Det er en jente Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Mitt beste råd er å vise at du bryr deg om henne. Gi henne øyekontakt, smil til henne, la henne få smake litt enkel beføling, gi henne oppmerksomhet foran andre mennesker etc. Noe jeg har merket (i en alder av 19) er at jenter fokuserer svært mye på det negative man sier, selv om det er ment som en spøk. Jeg er en fyr som ikke har noen grenser på spøker jeg serverer, noe som ikke er det lureste i alle situasjoner. Tilpass din væremåte etter jenten du vil ha. Vær deg selv, men kun nok. Endret 1. juli 2007 av iMono Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Mitt beste råd er å vise at du bryr deg om henne. Gi henne øyekontakt, smil til henne, la henne få smake litt enkel beføling, gi henne oppmerksomhet foran andre mennesker etc. 8982329[/snapback] Okei Takk Noen andre? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Fortsett med det du har gjort så langt for å komme dit du er nå. Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Vis at du er glad i henne/liker henne ovenfor kameratene dine og forsåvidt alle andre random folk også. Jeg liker iallefall det veldig godt. Da vet man at du er "stolt" av henne, ikke bryr deg om hva andre mener og ikke har problemer med å vise følelser offentlig (Meeen ikke vær for innpåsliten og kos/ta på denne 24/7, da kan hun fort føle at du er innpåsliten) Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Vis at du er glad i henne/liker henne ovenfor kameratene dine og forsåvidt alle andre random folk også. Jeg liker iallefall det veldig godt. Da vet man at du er "stolt" av henne, ikke bryr deg om hva andre mener og ikke har problemer med å vise følelser offentlig (Meeen ikke vær for innpåsliten og kos/ta på denne 24/7, da kan hun fort føle at du er innpåsliten) 8982510[/snapback] Okei Det er ikke noe spesielt jeg kan si til henne? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Okei Det er ikke noe spesielt jeg kan si til henne? 8988245[/snapback] Joda. Dette likner en hendelse jeg hadde for ikke lenge siden, hvor vi satt på brygga hele dagen og koste oss ^^, Uansett; Jenter liker komplimenter! Len deg inntil henne, hold rundt henne, stryk henne gjerne litt håret og si noe pent om henne Pleier å funke for meg Lykke til Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 ikke forandre personlighet for å sjarmere henne, det kan gi feil signaler. Ser ut som at du har sjarmert henne godt siden du har fått hun^^ keep up the good work lad! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå