IdaCh Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Ja, har begynnelsen og den første boka i skammarserien Problemstillingen er: *Ulikheter mellom bøkene vi valgte? * Hvilke trusler står hovedpersonene ovenfor? Vi har to problemstillinger, går det foressten an? Ja, det hadde vært fint om du kunne sendt meg filene og notatene. Kunne godt trenge litt inspirasjon Er foressten utrolige bøker Hans Frederik skriver, blir så glad av å lese det han skriver. Og det er ofte jeg sitter å ler meg ihel av en eneste setning i boka Endret 21. oktober 2008 av IdaCh Lenke til kommentar
aspic Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Sjekk innboksen din.. Endret 21. oktober 2008 av aspic Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Herregud, jeg ELSKER disse bøkene! Follestad har en utrolig god humor, lo meg skakk flere ganger i alle bøkene. Og det som SobrietyMisfit sier om Koronag i spoileren var jo også helt fantastisk! Råder alle som ikke har lest serien til å begynne ASAP! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 tenkte jeg skulle velge en bok av de fire og han som gjøre alt verre til særoppgaven min i norsk vg3. har tenkt å lese alle bøkerene da isåfall, men hvilken bok ville dere ha valgt da? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Altså, det er mykje enklare om du vel alle 3. Då kan du få mykje stoff ut av å gå på "kryss og tvers" over alle 3, i forhold til å berre forhalde deg til ei bok Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 hm.. er også en mulighet. Kan godt være at jeg går for det. Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Se hva jeg har laget Var en skoleoppgave, skulle lage et tidsskrift om en forfatter, og da valgte selvfølgelig jeg HFF! Må støtta denne flotte forfatteren! Hva synest dere?^^ 1 Lenke til kommentar
aspic Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jævlig stilig! Du acer nok den der Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Thank you ;D Fikk ikke full pott, men greit nok Lenke til kommentar
kim123 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Har alle 3 bøkene som særemne nå, noen som kan gi noen innspill? Sliter utrolig med å klare å sette opp en bra problemstilling, og har lite med tid... Tror jeg vil klare å komme igang bare jeg får problemstillingen på plass! Hadde satt utrolig pris på svar Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Du kan jo sammenligne det med eventyrsjangeren eller noe slikt. Er jo flere likheter, og noen ulikheter mellom disse bøkene og eventysjangeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå