kjetilm Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg holder på det med at jeg skal kjøpe et nytt skjermkort. MEN NÅ hører jeg at det ikke er sikkert at HOVEDKORTE mitt takler det. Ja jeg skal kjøpe ny strømforsyning. Tenker på Geforce 8800GTS/GTX 320MB Kan skrive alt jeg vet om maskina mi her: MS Windows XP Media Center Edition Sevice PAck 2 Versjon 2002 Fujitsu Siemens Computer AMD Atholon 64 X2 Dual Core Prosesor 3800+ 1.99 Ghz, 1GB RAM Hvor er det ikke sikert Hoved korte takler det. HAR IKKE PEILING PÅ SLIKT TULL TAkker for alle svar uansett hva Lenke til kommentar
snarius Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Så lenge hovudkortet ditt har ein ledig PCIExpress-port og kabinettet er stort nok skal kortet passe. Fekk du vite noko meir om kvifor hovudkortet ditt ikkje taklar det? Dei som kom med utsagnet om at hovudkortet ditt kanskje ikkje taklar det bør jo ha peiling på kvifor hovudkortet ditt ikkje taklar det. Lenke til kommentar
kjetilm Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 HAnj sa itj nå anja at det va itj alj hovedkorta som takla alj skjermkort! Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 hehehe, tan helt ut på dialekt ja. Joda, som han over sa: Så lenge du har PCI-e slot på hovedkortet går det fint med det skjermkortet. Vil kanskje tro at den prosessoren blir litt flaskehals til det skjermkortet, men det vet jeg mindre om. I tillegg må du sjekke at du har bra nok strømforsyning, krever ganske mye strøm det skjermkortet. Men det vet nok noen som har kortet mer om. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 HAR IKKE PEILING PÅ SLIKT TULL 8982139[/snapback] :!: Hvordan kan det være tull, hvis du må vite det før du kjøper? Lenke til kommentar
kjetilm Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Takker for svar Ja jeg skal kjøpe ny strømforsyning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå