Eplekakespising Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Var en tur for å spise i dag, vet ikke helt hva jeg synes om bildene selv... dere får dømme Endret 1. juli 2007 av Madusius Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Synes de var ganske ok. Liker bilder av dører, så det er godkjent grunnet genre. Det er vanskelig å få linjene perfekte i slike bilder, men her kunne du nok gjort en litt bedre jobb med det. Pipen synes nok mange er et litt innholdsløst bilde, men jeg synes det både har struktur og nok grafisk effekt til å stå så alene. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Takker for tilbakemelding, tror jeg må gå til innkjøp av stativ, vansklig å få bene linjer på fri hånd Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg synes du skulle fått med resten av tårnet oppover, ikke kuttet bort toppen. Dører er jeg ikke noe spessielt fan av, så jeg har ikke noe å si der. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Takker for tilbakemelding, tror jeg må gå til innkjøp av stativ, vansklig å få bene linjer på fri hånd 8982823[/snapback] Vanskelig, men ikke umulig. Jeg bruker veldig sjelden stativ, og så og si aldri på slike motiver. Tar gjerne flere bilder, og er veldig stø på hånden. Nå ser jeg ikke bildet, men mener å huske at det kanskje var litt feil vinkel. Da hjelper det lite med stativ, for det er feil sett gjennom søkeren. Det er jeg ikke sikker på, så det er med forbehold. Stativ er uansett å foretrekke, selv om jeg ikke gidder å bruke det når jeg tar snaps som dette. Jeg kaller det snap, fordi det er et hurtig bilde av noe man passerer i forbifarten. Bildet er selvfølgelig ikke et typisk snapshot. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg synes du skulle fått med resten av tårnet oppover, ikke kuttet bort toppen. Dører er jeg ikke noe spessielt fan av, så jeg har ikke noe å si der. 8982831[/snapback] la inn orginalen av fyrtårnet, når jeg ser nærmere på det synes jeg i grunn det var bedre enn det kuttede bilde jeg tok Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Vet ikke hvorfor, men jeg ville tatt bildet slik at stigen var sentrert i forhold til tårnet. "En trapp inn i evigheten"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå