ahdrage Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Noken her som holder på me python ? Noken som veit om norske guider for det? Har akkurat begynt me python. Ønsker og komme i kontakt me andre som holder på med det Lenke til kommentar
amund Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Quote: ahdrage skrev (2001-12-29 23:38):Noken her som holder på me python ? Noken som veit om norske guider for det? Har akkurat begynt me python. Ønsker og komme i kontakt me andre som holder på med det Har så smått begynt med dette selv, men sliter med å finne noen bra på norsk. Som med så mye annet er nok hjemmesiden til språket (python.org) veldig bra. Ellers er synes jeg http://diveintopython.org/ virket god. Mvh, Amund Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 har også begynt litt med det,.. fatter lite enda da men,... But I am learning !!! Lenke til kommentar
ALeithe Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Jeg prøver å finne ut om det er noe å satse på, og det ser lovende ut. Det har jo de mest brukte funksjonene, og grammatikken virker grei.. Jeg prøvde meg en stund med Java, men det gikk så tregt at jeg så etter ett mer lettforståelig språk :wink: Lenke til kommentar
bullfrog Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 http://www.activestate.com Der ligger activepython den har en bedre IDE og mye mer doc`s ett par tutorials og win32 moduler med doc`s følger med (kjekt å ha hvis du programmerer i windows) eg har programmert python i ca 1 år nå og det er det språket eg liker best, det eneste negativet er at du må ha python installert for å kjøre programmene. men det kan fixes med py2exe, men exe filene blir så ***** store og trege Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå