Straw Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Jeg har tenkt på å skaffe meg en ny spill konsol siden det har vært en stund siden den forrige (Game cube). Jeg har en ganske liten tv på rommet er ca 19" tenker jeg. Det er ikke en veldig ny tv. Så jeg lurer på om Xbox 360 kommer til å fungere på den? Jeg har ikke noe info om tv'en desverre. Hvis ikke har jeg en 19" LCD dataskjerm hvis det virker. Også et annet spørsmål er om det fortsatt er bra med 360. All hjelp er tatt godt imot! Endret 1. juli 2007 av Straw Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det burde funke greit. 360en kommer med kompositt-kabler. (Hvit, rød, gul) Dersom TV-en din ikke støtter det, støtter den garantert SCART. Adapter fra kompositt til SCART får du hos Elkjøp og liknende. Btw, modene på forumet foretrekker tråder med beskrivende emnetittel. Lenke til kommentar
Straw Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Ok skal fiks tittelen ^^. Men det blir vell ikke noe dårlig oppløsning/hakkete på tven? :S pga den er liten og ca 7 år gammel. Endret 1. juli 2007 av Straw Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det følger jo selvsagt med Scart-adapter med i pakken. Bildet blir ikke bra i forhold til med en HDTV, men i forhold til Gamecube blir det mye, mye bedre. Likevel vil jeg anbefale deg å kjøpe VGA-kabelen, slik at du får bildet på pc-skjermen Lenke til kommentar
Straw Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Så dere mener at jeg ikke kommer til å få noen dårligere spill opplevelse pga en dårlig tv? (skjønner at det er bedre på HD LCD TV osv). Var litt engstelig at xboxen skulle få skjermen til å hakke osv (lag). Hvis det er noen som er litt gode på det med skjerm så please legg meg til på [email protected] (Msn). Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 For all del, en CTR-skjerm får ikke Xboxen til å hakke/lagge! Alle spill er laget for å kunne kjøre i 480p (vanlig) og 720p/1080i. Noen har også støtte for 1080p Xbox-spillene ser veldig bra ut på vanlige TV-er også, synes jeg. Kjøp en "Advanced Scart" kabel. (koster 200-300,- eller noe) Da får du optimal bildekvalitet på TV-en din, de medfølgende kablene er ikke spesielt gode! Skal du bruke PC-skjermen må du kjøpe en VGA-kabel, og ha en forsterker/reciever til å ta i mot lyden. Bruker du PC-skjermen får du også HD-kvalitet Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Som de andre sier, så følger det med nødvendige kabler / adaptere for å spille på de aller fleste TV'er. Sjøl hadde jeg en 21" CRT TV når jeg fikk xboxen. Har aldri eid noen stor TV, så dette syntes jeg var greit, men av å til var teksten på noen spill så liten på skjermen at det nesten var uleselig. I dag har jeg en 42" LCD som jeg kjører 720P på - dette er selvfølgelig en sinnsyk forbedring! Kjeksmestern: Kjøp en "Advanced Scart" kabel. (koster 200-300,- eller noe) Da får du optimal bildekvalitet på TV-en din, de medfølgende kablene er ikke spesielt gode! - Vet ikke om du kanskje er spesiellt inne på slik, fordi det er ikke jeg - men når jeg bruker de originale kablene på en 42"LCD og kjører i 720P så er bildet helt krystallklart - så dårlige er kablene ihvertfall ikke Endret 2. juli 2007 av kenzuke Lenke til kommentar
freke Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 - Vet ikke om du kanskje er spesiellt inne på slik, fordi det er ikke jeg - men når jeg bruker de originale kablene på en 42"LCD og kjører i 720P så er bildet helt krystallklart - så dårlige er kablene ihvertfall ikke 8985305[/snapback] Du kjører sikkert ikke 720p med de medfølgende komposittkablene. Komponentkablene som følger med er av bra kvalitet, og trenger ikke byttes, men det er sikkert smått med komponent innganger på en gammel tv, og da er vel en adv. scart greit. Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 - Vet ikke om du kanskje er spesiellt inne på slik, fordi det er ikke jeg - men når jeg bruker de originale kablene på en 42"LCD og kjører i 720P så er bildet helt krystallklart - så dårlige er kablene ihvertfall ikke 8985305[/snapback] Du kjører sikkert ikke 720p med de medfølgende komposittkablene. Komponentkablene som følger med er av bra kvalitet, og trenger ikke byttes, men det er sikkert smått med komponent innganger på en gammel tv, og da er vel en adv. scart greit. 8986151[/snapback] Ahh.. du sier noe der Ja, jeg bruker de komponentkablene Lenke til kommentar
Straw Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Men hvor lenge er det til de lanserer en ny konsol? (Hvis de gjør det sefølgelig.) Siden jeg ser ikke noe poeng i å kjøpe den hvis de lanserer en til jul. Kanskje litt dumt spørsmål da. Lenke til kommentar
Straw Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Jo også en til ting, bråker xbox 360 så fryktelig som det er snakk om? og blir den virkelig ødelagt så lett? Høres merkelig ut. Alle svar er tatt godt imot! :!: Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Når det gjelder bråket, ja den bråker en del, så mye at du ikke har lyst å ha den stående på når du ikke bruker den. Men det er ikke noen man legger spesielt merke til under spilling sålenge man har lyd på tv'en. Kjøp den på Elkjøp så kan du bare levere den tilbake innen 30 dager viss du er missfornøyd. Om den blir ødelagt lett er vanskelig å si, men det er mye som tyder på det ja. Min ripet opp disken etter 24 timer, fikk ny fra elkjøp og nå har den fungert fint i noen uker. Ny konsoll kommer sikkert ikke før 3-4 år. Lenke til kommentar
Straw Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Veldig takknemlig for all info siden jeg vurderer å putte litt penger I en LCD HD TV i tilleg. (akkurat konfirmert for noen månter sia ^^) Men burde jeg kjøpe bare xbox eller den store pakken? Jeg kommer nok ikke til å være veldig Live aktiv. Endret 3. juli 2007 av Straw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå