Zeelot Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Stats: -16år -170cm -66kg -Gutt -Trent i 8måneder Heihya! Slik ser kosten ut. SÅnn ca. Kommer til å variere fra dag til dag selfølgelig. Men jeg prøver å spise det mest mulig slik som det er ^_^ 1. 60g Gryn 300g melk 2. 50g brød 40g skinke og 40g ost 3. 4 egg 4. 200-300g kjøtt + 100g ris 5. Etter trening: 40g proteinpulver 80g karbpulver 6. 100g laks + 50g ris 7. Proteinshake m 250g melk eller mager Kesam P:195g F:110g K:157g KCAL: 2600-2800 Tilskudd: Tran, vitaminer og Proteiner Målet mitt er å bli så sterk og muskuløs som mulig. Jeg skal starte med Dietmar mengdetrening. Har ikke lyst til å grov bulke med det første. Har jeg en grei mengde kcal? Har lyst til å gjennomføre dietmar med maksimal framgang. Sove 9timer hver natt, 0 alkohol, ingen skulking av måltider eller treninger osv Jeg gjør alt for maksimal framgang, så bare kom med kritiker Noe kosttilskudd å anbefale? Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det var vel litt lite karbohydrater i forhold til protein og fett? Hvis du skal ligge på det kalorinivået så burde kanskje bytte ut et par egg med brødskiver. Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 dårlig med kommentarer her! Lenke til kommentar
mcohen Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 1. 60g Gryn 300g melk (kan sikkert gjerne hive inn en banan eller noe i den dur hær, slik at du får kjappe carbs tidlig på morgenen ) 2. 50g brød 40g skinke og 40g ost 3. 4 egg 4. 200-300g kjøtt + 100g ris 5. Etter trening: 40g proteinpulver 80g karbpulver (Sleng på 40g karbpulver før trening også) 6. 100g laks + 50g ris 7. Proteinshake m 250g melk eller mager Kesam Ellers ville jeg spist endel mer frukt, siden det er mye carbs i men tenk over at vist du overdriver proteinen og ikke følger opp med karbohydrater vil kroppen bruke protein som energi isteden for carbs men ellers såg dette veldig bra ut, stå på! Lenke til kommentar
warneck Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 1. 60g Gryn 300g melk2. 50g brød 40g skinke og 40g ost 3. 4 egg 4. 200-300g kjøtt + 100g ris 5. Etter trening: 40g proteinpulver 80g karbpulver 6. 100g laks + 50g ris 7. Proteinshake m 250g melk eller mager Kesam P:195g F:110g K:157g KCAL: 2600-2800 Tilskudd: Tran, vitaminer og Proteiner Målet mitt er å bli så sterk og muskuløs som mulig. Jeg skal starte med Dietmar mengdetrening. Har ikke lyst til å grov bulke med det første. Har jeg en grei mengde kcal? Har lyst til å gjennomføre dietmar med maksimal framgang. Sove 9timer hver natt, 0 alkohol, ingen skulking av måltider eller treninger osv Jeg gjør alt for maksimal framgang, så bare kom med kritiker Noe kosttilskudd å anbefale? 8981758[/snapback] "Stats" ja, kule greier. 66kg og 2600-2800 kcal høres helt greit ut. Umulig å kommentere noe spesielt på kostholdet ditt. Foruten at du kjører på med medium-stor mengde protein. 200-300 gram kjøtt? Skal da holde langt med 200gr. Dietmar, er det et egetskapt fancy treningsprogram som gir deg full fremgang eller betyr det "diet med (maksimal fremgang)" ? Velger å tro det siste? Om så, hvorfor skulle du gå på diett? Du veier 66kg og er 1.70cm høy, kan ikke tro at du har så særlig høy fettprosent? Lenke til kommentar
War Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Det ser bra ut , prøv å fordel proteinen og evt karbohydratene etter trening til før ,under og etter. 10gram protein 30 min før trening osv. Og ikke alt rett etter. Blander du all proteinen i melk blir det mye fett og laktose. Og invister i en omega olje av det merke du føler passer lommeboka. Endret 16. juli 2007 av War Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Warneck: Dietmar er et velkjent styrkeløft program som er utviklet av Dietmar Wolf hehe. Skal ikke på diet... hehe. Skal opp i vekt. Sakte men sikkert =) ! Det ser bra ut , prøv å fordel proteinen og evt karbohydratene etter trening til før ,under og etter. 10gram protein 30 min før trening osv. Og ikke alt rett etter. Blander du all proteinen i melk blir det mye fett og laktose. Og invister i en omega olje av det merke du føler passer lommeboka. 9085948[/snapback] Ok. Jeg tar tran, og blander vann i shaken. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Driver du med styrkeløft eller liknende siden du skal kjøre Dietmar? Og hvilket av programmene har du tenkt å bruke? Lenke til kommentar
warneck Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Warneck: Dietmar er et velkjent styrkeløft program som er utviklet av Dietmar Wolf hehe. Skal ikke på diet... hehe. Skal opp i vekt. Sakte men sikkert =) ! 9086787[/snapback] - Ja desverre, er jeg som er distré til tider. Driver dog ikke med styrkeløft, så er ikke noe jeg har utprøvd selv. Er det noen spesiell grunn til at du velger et styrkeløfter-program framfor et bodybuilder-program? Dessuten er det jo ikke mest avhengig av fancy program, men heller hvordan du spiser. Jeg vet ikke helt hvordan du trener ellers, men jeg ville nok lagt meg noen kalorier høyere enn du er på nå. Dessuten må du huske på å fore med mer energi om du - f.eks. spiller fotball (hard økt, ikke triksing med ball i bakgården) en dag Jeg er enig med i "war" angående å fordele shaken til både før og etter trening, har gjort dette i en lang årrekke, og det helt uten problemer. Ville kanskje kjørt på med 50gr pro og 100gr carb, framfor 40/80. - Jeg synes du har lite karbohydrater i kosten din btw. Husk at de store styrkeløfter gjerne har 700-800gr karbohydrater, men kun 500-600gr proteiner. 25% fett er ikke så dumt. Fokuser på hovedsaklig sunne fettsyrer. - Tar du eggene i rocky style eller? (rå) - Greit å ta en banan til frokost - i tillegg til det du har nå. - Ellers har jo sagt at du ikke trenger 300gr kjøtt til middag Fyr heller opp med mer karbohydrater etter trening. - Jeg ville forresten heller investert i kreatin framfor vitaminer. Vitaminer har ikke så stor effekt på kroppen som man tror. - Om du skulle kjøpe en god olje kan du hive litt av den i hver shake, får også frem en annen smak Evt en EFA olje som du tar 10-20ml av daglig (frokost + kveld f.eks.) - HUSK å juster opp mengden du spiser!! Når du øker vekten holder ikke det lengre. Ellers vil du meget fort stagnere. - Spis til ca samme tider på døgnet. Har lyst til å gjennomføre dietmar med maksimal framgang.Sove 9timer hver natt, 0 alkohol, ingen skulking av måltider eller treninger osv" Høres veldig bra ut, du har den rette innstillingen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå