JoarH Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg har et Panasonic NV-GS3 videokamera. Jeg bruker firewire for å kople dette til pc'en. Det jeg lurer på da er: Går det an å bruke dette kameraet som web cam?? (ved hjelp av firewire) Må jeg ha et spesiellt program for å gjøre dette? Lenke til kommentar
fukas Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Dårlig hjelp: men mitt XM2 kan brukes som web-kamera, så da tror jeg ikke det har noe med programmer å gjøre :-? Lenke til kommentar
JoarH Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg fikk det til.. msn fant det selv når kameraet stod på. Men tnx anyway! Lenke til kommentar
Drunne Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hvilket program brukte du for å bruke kameraet som web-cam? Lenke til kommentar
JoarH Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg brukte msn messenger.. (den versjonen som er i win xp tror jeg?) så brukte jeg "audio tuning" for å få det til å virke.. ligger på "verktøy" inne på programmet tror jeg.. kan legge det inn hva jeg gjorde her når jeg har sjekket det. Lenke til kommentar
JoarH Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 ja, skal man se.. på messenger trykker du "tools" -> "Audio tuning wizard" NB! kameraet må stå på og være tilkopla med firewire (viss det er det du bruker) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå