Kiman™ Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Finner ikke ut dette, har søkt gjennom det som er av gratis ordbøker på nettet, og i mangel av en skikkelig god ordbok har jeg ikke funnet ut dette. Trenger hjelp med dette nå, fortest mulig Edit: Hvis noen lurer så ser det sånn ut: Endret 1. juli 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Clue sier "spiral-bound writing pad", harr harr Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Men så oversetter Clue "Orphan" til Horunge også.... Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Ah, tusen takk, gjennom dette fant jeg ut at det også kunne kalles "spiral bound note pad. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Men så oversetter Clue "Orphan" til Horunge også.... 8981737[/snapback] Really? Til meg: orphan - foreldreløs, gjøre foreldreløs, fø fra Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det sto det i en versjon av Clue vi har på jobben. Vi kjeder oss av og til og søker etter rare oversettelser. Og Orphan var horunge. Lenke til kommentar
Johannes123 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Finner ikke ut dette, har søkt gjennom det som er av gratis ordbøker på nettet, og i mangel av en skikkelig god ordbok har jeg ikke funnet ut dette. Trenger hjelp med dette nå, fortest mulig Edit: Hvis noen lurer så ser det sånn ut: 8981720[/snapback] ok men jeg anner ikke kiman men du finner det sikert da får vi håpe må ha ny kamp oss deg neste gang jeg kommer johannes. Lenke til kommentar
Johannes123 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Ah, tusen takk, gjennom dette fant jeg ut at det også kunne kalles "spiral bound note pad. 8981741[/snapback] ok du fannt det utt bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå