oyvjak Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Jeg fant denne blomsten da jeg var ute og plukket oregano til matlaging. Full spurt inn i huset igjen for å hente kamera. Været var spesielt av og på den dagen så var redd for at det skulle begynne å regne igjen eller at det lille som var av sol skulle forsvinne. Har skjært bort mye av bildet. Endret 2. juli 2007 av ivellios Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Utenom de litt irriterende refleksjonene på høyre side av blomsten var det et pent bilde. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Jeg finner ikke noe punkt hvor det er et tydelig skarphetsfelt. Det er nok litt overdrevet sagt, men du må virkelig studere bildet for å finne noe skarpt. Det blir litt for abstrakt til å være et slik bilde, og for lite til å faktisk være abstrakt. Jeg lurer litt på hvorfor en del nå bruker den skjulefunksjonen i bildekritikken. Det er ikke noe stort problem å kllikke en gang til, siden det går så raskt. Likevel synes jeg det er merkelig å bruke det i en bildekritikk. Her er jo hele poenget å se bildet, så det er ingen grunn til å gi lesere muligheten å velge det bort. Jeg synes det er kjekt å se en thumb med en gang, for da kan jeg forlate tråden umiddelbart, hvis det ikke er noe for meg å studere videre. Det var nå bare litt flisespikkeri, men jeg syntes det var verdt et spørsmål. Endret 1. juli 2007 av PMnormal Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Jeg finner ikke noe punkt hvor det er et tydelig skarphetsfelt. Det er nok litt overdrevet sagt, men du må virkelig studere bildet for å finne noe skarpt. Det blir litt for abstrakt til å være et slik bilde, og for lite til å faktisk være abstrakt.Jeg lurer litt på hvorfor en del nå bruker den skjulefunksjonen i bildekritikken. Det er ikke noe stort problem å kllikke en gang til, siden det går så raskt. Likevel synes jeg det er merkelig å bruke det i en bildekritikk. Her er jo hele poenget å se bildet, så det er ingen grunn til å gi lesere muligheten å velge det bort. Jeg synes det er kjekt å se en thumb med en gang, for da kan jeg forlate tråden umiddelbart, hvis det ikke er noe for meg å studere videre. Det var nå bare litt flisespikkeri, men jeg syntes det var verdt et spørsmål. 8982213[/snapback] Rart hvordan 80% av posten din var kritikk på bruk av Skjul tags. Men uansett, hvis du forklarer hvordan jeg setter inn en thumbnail skal jeg gjerne endre det. Men som svar på kritikk, må jeg nok svare med et spørsmål. Litt usikker på hva du mener. Sier meg enig i refleksjonene på høyre. På den annen side synes jeg ikke det gjør noe at de er der. Endret 1. juli 2007 av ivellios Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Pst: "Det var nå bare litt flisespikkeri, men jeg syntes det var verdt et spørsmål." Du legger inn bildet som vedlegg når du poster innlegget. Husk å følge hele prosessen. Det er bare noen få klikk, men mange glemmer det nest siste klikket. Veldig enkelt. Det var som sagt ikke noen kritikk, men litt undring over hvorfor du gjør det. Nå vet jeg det. Du vet ikke hvordan du legger ved ett vedlegg. Jeg vet ikke hvordan man lager disse skjulte bildene/tekstene heller, men jeg har heller ingen grunn til å vite det. Jeg vil at folk skal lese det jeg skriver, og se de bildene jeg poster. Nei, la meg omformulere: Jeg forlanger at folk leser og ..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå