Spaz Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Nå er Media Player 9 lagt ut hos Microsoft. "Get it if you need/want it" http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 hva er de største forbedringene? vits å oppgradere? Lenke til kommentar
rakeme Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Windows Update forteller meg at det ikke finnes noen ny oppdatering... Oppdaterer ikke den Media Player? Hos Microsoft får jeg beskjed om at jeg allerede har den nyeste ver. av Media Player, men min ver. er 8.00.00.4487, nyeste skal vel være av 9. ett eller annet? Jeg kjører WinXp SP1 og alle nyere oppdateringer... Lenke til kommentar
rakeme Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Glemte å nemne at det er den norske ver. av WinXP jeg har. Kan noen svare meg nøyaktig på hva det er Windows Update oppdaterer egentlig? Gjelder det Explorer, Media Player osv. eller bare Windows? Lenke til kommentar
rakeme Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Er det ikke mulig å redigere meldingene her? Glemte nemlig en ting til: Er den nye ver. av Media Player kun til den engelske ver. av XP, kommer den norske oppdateringen også snart, og vil den automatisk lastes ned i Windows Update? PS:Nå tror jeg at jeg har fått med det meste ----------------------------------------------------------------------------------- Er det ikke typisk, nå fant jeg edit-knappen med en gang. Hva mente du med "de movie greiene"? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 PS:Nå tror jeg at jeg har fått med det meste Ser dette. Prøv å edite postene dine heller så slipper du å spamme. Forresten, så skulle Movie-greie også komme ut nå. Den også der? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Movie Maker 2 er utsatt til i morgen. Sikkert på grunn av den store trafikken grunnet Media Player 9 Final http://www.microsoft.com/windowsxp/moviema...emaker2beta.asp Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 ARRGH!! En av få grunner til at jeg fjernet betaen var fordi "fit to window" ikke funket under videoavspilling (måtte ta av, og på igjen haken for valget hver gang). Det funker jo ikke i ferdigversjonen heller!! hva er det for noe dritt? Har ventet dritlenge på den nå, og så må en slik liten detalj ødelegge alt! Lenke til kommentar
chma Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 ARRGH!! En av få grunner til at jeg fjernet betaen var fordi "fit to window" ikke funket under videoavspilling (måtte ta av, og på igjen haken for valget hver gang). Det funker jo ikke i ferdigversjonen heller!! hva er det for noe dritt? Har ventet dritlenge på den nå, og så må en slik liten detalj ødelegge alt! øh, det funker for meg Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Hmm. Virker som den trekker en del cpu. Maskina ble litt sirupsaktig. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Den trekker ikke mye CPU hos meg ihverftfall. Task Manager viser at Media Player ligger på alt fra 0-3% CPU bruk Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Nå er Movie Maker 2 lagt ut hos Microsoft for de som er interesserte http://www.microsoft.com/windowsxp/moviema...moviemaker2.asp Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 det viktigste for meg med WMP 9.0 er at progress baren er utvidet til å dekke hele bredden av vinduet man bruker...man får sååå mye bedre kontroll på spoling i film/musikk da, enn med den putte lille som var i WMP 8.0... men så er det den derre lille saken i lisens avtalen som sier at MS har rett til å installere sånne copyright begrensninger på WMP 9.0++ i fremtiden, slik at flere filer blir umulige å spille av...forbanna palladium dritt faen, helvete heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå