Gå til innhold

Windows Media Player 9 Final

Spaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Windows Update forteller meg at det ikke finnes noen ny oppdatering... Oppdaterer ikke den Media Player?

Hos Microsoft får jeg beskjed om at jeg allerede har den nyeste ver. av Media Player, men min ver. er 8.00.00.4487, nyeste skal vel være av 9. ett eller annet?

Jeg kjører WinXp SP1 og alle nyere oppdateringer...

Lenke til kommentar

Er det ikke mulig å redigere meldingene her? Glemte nemlig en ting til: Er den nye ver. av Media Player kun til den engelske ver. av XP, kommer den norske oppdateringen også snart, og vil den automatisk lastes ned i Windows Update?

PS:Nå tror jeg at jeg har fått med det meste :D

-----------------------------------------------------------------------------------

Er det ikke typisk, nå fant jeg edit-knappen med en gang. Hva mente du med "de movie greiene"?

Lenke til kommentar

ARRGH!!

En av få grunner til at jeg fjernet betaen var fordi "fit to window" ikke funket under videoavspilling (måtte ta av, og på igjen haken for valget hver gang).

Det funker jo ikke i ferdigversjonen heller!! hva er det for noe dritt?

Har ventet dritlenge på den nå, og så må en slik liten detalj ødelegge alt!

Lenke til kommentar
ARRGH!!

En av få grunner til at jeg fjernet betaen var fordi "fit to window" ikke funket under videoavspilling (måtte ta av, og på igjen haken for valget hver gang).

Det funker jo ikke i ferdigversjonen heller!! hva er det for noe dritt?

Har ventet dritlenge på den nå, og så må en slik liten detalj ødelegge alt!

øh, det funker for meg

Lenke til kommentar

det viktigste for meg med WMP 9.0 er at progress baren er utvidet til å dekke hele bredden av vinduet man bruker...man får sååå mye bedre kontroll på spoling i film/musikk da, enn med den putte lille som var i WMP 8.0...

men så er det den derre lille saken i lisens avtalen som sier at MS har rett til å installere sånne copyright begrensninger på WMP 9.0++ i fremtiden, slik at flere filer blir umulige å spille av...forbanna palladium dritt faen, helvete heller

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...