LocoMotiveMan Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hei. Sitter med en C2D E6420 og et Gigabyte 965P-DS3. Prøver å få litt mer fart i prosessoren, men det lar seg tydeligvis ikke gjøre. Ikke en eneste Hz engang. Uansett hva jeg setter FSB til vil den ikke starte normalt. Den restarter seg selv et par ganger før den tilbakestiller forandringene. Har testet både manuell og automatisk strømstyring men det hjalp lite. Noen med erfaring med dette kortet? Vet ikke helt hvordan jeg skal gå videre. Crucial BallistiX PC6400 2ghz om det kan hjelpe. Lenke til kommentar
LocoMotiveMan Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Gjorde det før jeg prøvde noe annet. Endret 1. juli 2007 av LocoMotiveMan Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hvordan ligger CPU temp og cpu/ram spenninger under vanlig bruk i windows? Lenke til kommentar
LocoMotiveMan Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Vanskelig å si angående CPU-temp. Coretemp og speedfan viser rundt 27 og 28 grader på Core 0 og 1, noe som kan virke litt lavt med tanke på at det er kun luftkjøling. Spenningen er visst på 1.33v og RAM skal være på orginal. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Gjorde det før jeg prøvde noe annet. 8981705[/snapback] Jeg har D4 utgaven av dette kortet! Jeg oppdaterte bios i windows da jeg ikke hadde floppy. De anbefalte at en ikke oppdaterte f.eks for store "skritt" om gangen. i mitt tilfelle var det kommet 4 nye bioser, da burde en (hvis en gjorde det fra opprativsystemet) og ta annenhver for å få med alle endringer! Jeg tenkte "drit i" etter dette kunne jeg ikke klokke en eneste mhz, (resatte default settings etterpå) Skaffet meg en floppy, og kjørte den siste biosen, klokket lengre en noen gang, 2.1~3.0 c2d e6400 Prøv å oppdatere bios en gang til Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 haha, så de nye biosene funker bra da? hmm, hvordan oppdaterte du bios ? Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 haha, så de nye biosene funker bra da?hmm, hvordan oppdaterte du bios ? 8982450[/snapback] Det er en kjempegrei veilledning som ligger på siden med bios oppdateringene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå