Gå til innhold

kjøpe trådløs mus nå, og tastatur senere?

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å kjøpe MX revolution nå.

om ikke så veldig lenge vil jeg skaffe meg media senter i stua, og da vil jeg også ha et tastatur.

Når jeg kjøper tastaturet, vil det da virke om jeg både bruker MX revolution, og tastaturet? de vil jo bli 2 USB plugger totalt som er i bruk på mus og tastatur.

(regner ikke med at jeg finner meg noe særlig bra trådløst tastatur uten at en mus følger med, men jeg kommer ikke til å bruke den da.)

så et nybegynnerspørsmål.. funker mx revolution greit til gaming?

takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil også anbefale G7 selv om det er noen her på forumet som har opplevd noen problemer med at musen henger seg opp.

Jeg har hatt musen i 9-10 måneder og jeg elsker den! :D Har ikke opplevd noen problemer, skiftingen av de oppladbare batteriene går på 3 sekunder og det går som en drøm i spill. Har ikke sjangs til å merke forskjell fra trådløs til mus med tråd.

Husk og skaffe deg riktig musematte.

Jeg bruker hvertfall Steelpad QcK XL som fungerer bra. 5L skal også være en bra musematte.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Må si meg enig med valg av G7 her. Det er en veldig behagelig mus. Selv har jeg den, bare i svart/blå, og den er laget for gaming. Følger med egen Logitech G7 beholder som du skal legge musen når du er på tur :D Skrev før at jeg syntest Razer Copperhead var bedre til spilling, men nå har jeg skiftet mening. Logitech G7 Gaming (sort/blå) er definitivt bedre til min smak nå. Som musematte har ikke jeg akkurat noe stort da. Men den fungerer:

http://img178.imageshack.us/img178/3108/imageie8.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...