Lars73 Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Dette er det beste forumet jeg noensinne har vært på.... : http://forums.delphiforums.com/hwno/messages Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Er enig og kaller det søppel selv Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Heheh treig som fyy og en forbaska popup. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 han derre frode fyren skrev: Jeg bare lurte på hvor alle sammen er? Hvilke forum(er) dere bruker. Dere kan ikke bruke Hardware.no forumet, der er det jo bare hvem har best pc forumer osv. Selv er jeg mye på freakforum jeg vurderte å regge meg for å sende en kontra-melding, men jeg gadd ikke bry meg med sånne useriøse folk. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Vell jeg leste litt på Delphi forumet ,men regga meg ikke. Man skal ikke regge seg for og spamme og når man ikke har evner så er det jo waste og regge seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå