Sportive. Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Noen kom med den ide, hvordan ble dette ? Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Stilig bilde, men posituren til den personen der var litt dårlig synes jeg. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Likte det forrige bedre, pga. at grantrærne var skarpere. Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Stilig bilde, men posituren til den personen der var litt dårlig synes jeg. 8981660[/snapback] Jeg gadd ikke å løpe mange ganger...... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Dette er et litt rart bilde, med partier som tilsynelatende ikke hører sammen i virkeligheten. Det gjør de da vitterlig, så bildet er nok godt skutt. Det er jo en smule plagiat av et tidligere bilde, men fargebruken, de røttene i forgrunnen, og den lille figuren i åpningen, gjør det klart annerledes. Likevel er det litt for likt til at jeg vil kommentere idèen som sådan. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Min første tanke; Fyren i "døra" kommer ikke helt til sin rett ettersom det ekstremt grønne gresset stjeler fokus.. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg likte dette bildet, øynene vandrer innover i bildet ledet av det lyse området midt i bildet og tilslutt ser en siluetten av en person, småskummelt. God komposisjon. Fargene i forgrunnen kunne kanskje ha vært mindre fremtredende og mer dempet og gresset kunne kanskje ha vært noe mindre grønt (justering av hue). Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Tja. Jeg synes personen ble for liten. Men kanskje du kan få en enhjørning til å posere i eventyrlyset? Det tror jeg blir et stilig bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå