Gå til innhold

Hvilke karakterer fikk du?

Sonsol

Anbefalte innlegg

Nå regner jeg med alle har fått alle karakterene sine. Er det noen som føler for å skryte litt av seg selv? Det gjør i allefall jeg :tease:

Fikk 6 i matte, fransk og norsk muntlig. Resten fikke jeg 5 på, så gjennomsnittet ligger på 5.33 :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror dette har vært opp et par hundre ganger før.

8980737[/snapback]

Mulig det :hmm: Men jeg fant ingen lignende tråder da jeg søkte på "karakter". Nå skal det sies at jeg ikke så på alle sidene da :p

Lenke til kommentar
Stian: Ja, mye vits i å sitere meg da :)

8980780[/snapback]

Ja, jeg synes faktisk det. Ved å sitere ditt innlegg, samtidig som jeg linket til tråden med akkurat samme formål, fikk jeg på en grei måte illustrert at denne tråden var unødvendig. (Selv om du ikke skjønte det, da.)

edit

Uansett - saken er oppklart, for ikke å snakke om uinteresant, så jeg trekker meg derfor. Hvis du ønsker å sitere dette også, knock yourself out.

Have a nice day. :)

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Vil tro du hadde fått en bedre "effekt" hvis du hadde sitert trådstarter, men det skjønte vel ikke du.

Skal ha en fin dag, ja, til tross for din kvalmende arroganse.

8980829[/snapback]

Beklager at du følte deg så ufattelig truffet, da. Det er ingen grunn til å hisse seg opp over småtteri som dette. ;)

Lenke til kommentar

Denne tråden har gått langt vekk fra topic. Videre hører den hjemme i en helt annen kategori, nemlig "Skole og leksehjelp". Jeg ser derfor ingen grunn til å la den være åpen. Tråden stenges.

Snorre :)

*Tråd Stenges*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...