Henrikenn Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Hei. I går skulle jeg hjem fra Tyrkia. Flyet ble kanselert så ble mye dødtid på flyplassen. Kom over 3 jenter på 17-18 år som jeg begynte å spille litt kort osv med. Jeg fikk ikke med meg noen etternavn men fornavnene er Benedikte og Kine. Hun siste fikk jeg ikke med meg. Benedikte - brunette Kine - svart hår Hu siste - blond De er fra Oslo området og har vært i Tykria, Alanya i en uke. Flyet demmes var et døgn forskinka ca. Viss noen kan fortelle meg hvem dette er,send meg en PM! Endret 1. juli 2007 av Noboody Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Sounds like a longshot, dude. Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hu siste - blond 8980729[/snapback] Ah, henne kjenner jeg jo faktisk. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Genial tråd -Hvor er du fra? -Tromsø -Ahh, jeg kjenner en fra Tromsø, kjenner du han Bjørnar? -.... Endret 1. juli 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Soldierr Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Du kan lage deg en facebook account, så kan du søke etter Benedikte eller Kine, helt til du finner dem Nesten alle ungdommer har Facebook nå, så hvis du gidder, så finner du nok en av dem Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Dette er ganske håplaust, sjansane for at noko kjenner dei er små, at dei i tillegg vil dele sensitiv informasjon med tilfeldige på internett er det enda mindre sjanse for. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg