Gå til innhold

Hva kan jeg få for min 3 år gamle pc?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Dette er min første post her. Jeg skal kvitte meg med min gamle stasjonære pc og lurer på hva jeg kan få for den. Her er specsa (hold dere fast :D):

Hovedkort: Asrock K7S41 768 MB RAM

AMD Duron 1600 MHz

Grafikkort: GeForce 6600 256 MB RAM

HD: 40 GB

Kabinett: ukjent

CD-R - spiller

CD-R - brenner

I tillegg følger dette med på kjøpet:

- 17" 4:3 lcd-skjerm, ViewSonic

- 2.1 sattelitthøytalere med aktiv subwoower, Coast

- gaming mus 1600 dpi Predator Trust

- Ultra flat keyboard Logitech

- musematte og 9 stk blanke CD-R ;)

Hva tror dere? På forhånd takk for hjelp :)

Endret av 8ruk3rn4vn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kansje 2000 kr?

8980743[/snapback]

Skal vel være ekstremt heldig hvis han får igjen 2000 :)

8980814[/snapback]

Hehe, det samme tenkte jeg :D

Vil liksom ikke svindle noen heller... Kanskje jeg bare henger opp en salgsnotis på skolen der det står "... selges høystbydende over 1000 kr"

Tusen takk for alle svar så langt :)

Endret av 8ruk3rn4vn
Lenke til kommentar

Prøv å selg den til 2000, går ikke det kan du selge den for 1500 eller 1000. Det er aldri galt å prøve å få maks inntjening på et salg. Om kjøper lar seg lure er det hans egen feil. Sett fra økonomiske øyne er dette helt greit. Om du vil være litt etisk korrekt kan du selvfølgelig ikke ta mer enn den egentlig er verdt. ;)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Prøv å selg den til 2000, går ikke det kan du selge den for 1500 eller 1000. Det er aldri galt å prøve å få maks inntjening på et salg. Om kjøper lar seg lure er det hans egen feil. Sett fra økonomiske øyne er dette helt greit. Om du vil være litt etisk korrekt kan du selvfølgelig ikke ta mer enn den egentlig er verdt. ;)

8981844[/snapback]

Jeg heller mot den etiske korrekte tankegangen, heller enn maks profittmentaliteten faktisk! Derfor burde jeg kanskje formulert meg bedre i åpningsposten og spurt "hvor mye synes dere dette er verdt" heller enn "hvor mye tror dere jeg kan få for dette". Så jeg selger den bare til høystbydende over 1000 kr :) Det blir til høsten ved skolestart... forhåpentligvis har det kommet noen gode tilbud på laptop til skolebruk til den tid, men det får bli en annen tråd ;) Tusen takk for all hjelpen folkens! Jeg bumper denne tråden når maskinen er solgt, så kan alle som er interessert se hva for slags sum dette eventyret endte med :)

Endret av 8ruk3rn4vn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...