Lefse Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hei, lurer på å kjøpe en ny forsterker til mine CV VE-8 og har handlet på hifiklubben og er fornøyde med de. De har jo ikke alle forsterkere og høyttalere som fins der, men prisene er greie da. Jeg lurte på om det fins noen alternative nettbutikker med annet utvalg og som ikke er dyrere? På forhånd takk for alle forslag. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Har sett på hificenter.no, var ikke større utvalg, men var andre merker hvertfall, så da hjelper det. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Stereofil, Nebyhifi og Av Hifi skal alle være gode sider. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Den første linken der har jeg "letet" en stund etter. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Er det ikke litt dyrt på stereofil? Så hvertfall et headset som var mye dyrere enn på andre nettbutikker. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hvorfor trenger du en butikk med så enormt utvalg? Du skal vel tross alt bare ha en forsterker, så da trenger du jo i realiteten bare en butikk som selger den rette forsterkeren.. Kom heller med budsjett og litt mer om hva du er ute etter så kan vi hjelpe deg. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 hifiklubben har vell "enerett" på de produktene de fører , så du finner de ikke noe andre plasser Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Har i grunn funnet ut hva jeg skal ha nå. Satser på surround og komponenter fra hifiklubben. Blir Cambridge 540R receiver og CV VE senter og bakhøyttalere. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 høres ut som en grusom kombo , Cambridge er virkelig ikke forsterkeren for CV Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Å? Kjører Cambridge P500 effektforsterker på mine VE-8, og det spiller utmerket. Nydelig stram bass og ikke den typiske skrikete diskanten som CV er beryktet for. Skal bruke den til relativt små og lettdrevne CV-høyttalere, så er effekt nok i den, hvis det er det du lurer. Kommer nok til å oppgradere med effektforsterker til frontene etterhvert. Endret 4. juli 2007 av Lefse Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 tenkte på det at cambridge er en lys forsterker , noen som burde fremheve diskanten i CV enda mere , men dette inntrykket mitt er basert på hear say og beskrivelser jeg har lest om begge produktene . Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Jeg synes diskanten ble behagelig og samtidig svært klar med cambridge forsterker, men kan være fordi jeg bruker lydkortet som forforsterker. Kan jo uansett justere lyden om diskanten blir for skarp. Endret 5. juli 2007 av Lefse Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Og dere er litt vel off-topic Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Og dere er litt vel off-topic 9009614[/snapback] so ?? og du er heller ikke noe bedre .... vi har listet opp de fleste hifi butikkene nå , alt jeg kan komme på nå er maxwell hifi i stavanger , og jeg er faktisk ikke helt sikker på at navnet er rett heller Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Noen med en dårlig kveld her? Ingen grunn til personangrep bare fordi jeg gjør oppmerksom på at dere snakker om noe ganske annet enn topic. Like greit å starte en tråd om det så det kan diskuteres skikkelig. Jo mer aktivitet her jo bedre spør du meg. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Noen med en dårlig kveld her? Ingen grunn til personangrep bare fordi jeg gjør oppmerksom på at dere snakker om noe ganske annet enn topic. Like greit å starte en tråd om det så det kan diskuteres skikkelig. Jo mer aktivitet her jo bedre spør du meg. 9009662[/snapback] hvordan klarte du og vri det til et personangrep ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) so ?? og du er heller ikke noe bedre .... Det er nok her svaret ligger. Det er tonen det er skrevet i som sørger for den overnevnte reaksjonen. Endret 5. juli 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Hm, en administrator kan vel agentlig ta å stenge denne tråden, da jeg har bestemt meg for hva og hvor jeg skal handle. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Done deal. Synes forøvrig en del oppfører seg tullete i denne tråden. Skjerpings til neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg