Gå til innhold

hvilket hk,cpu,minne,cpu kjøler for 4-5k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sist det ver prisfall, 22 april skjedde det samme dag. men man vet jo aldri..... kommer vel mere ann på om du har tenkt og bruke maskina i sommer? hvis du hadde tengt og kose deg med spill i sommer blir det litt feil og vente til sutten av juli :)

en E6600 er et bra kjøp

Lenke til kommentar

Jo ja, jeg kunne trengt meg ny maskin snarest, men er jo litt dumt å kjøpe en e6600 for 2k nå, visst jeg får en quadcore til samme prisen om 3 uker..

Hva med å kjøpe en E4400 til en billig penge nå, for så å oppgradere når quadcore synker i pris, høres det fornuftig ut? Kan denne forresten klokkes noe?

Lenke til kommentar

Jo ja, jeg kunne trengt meg ny maskin snarest, men er jo litt dumt å kjøpe en e6600 for 2k nå, visst jeg får en quadcore til samme prisen om 3 uker..

Hva med å kjøpe en E4400 til en billig penge nå, for så å oppgradere når quadcore synker i pris, høres det fornuftig ut? Kan denne forresten klokkes noe?

Lenke til kommentar

det er en bra plan det der, så får du stilt dine behov nå. men kjøp deg en 4300 hvis du skal klokke, og dra den opp til 3 ghz eller til det sier stopp, da blir det en utrolig flott cpu.

kan fort bli slik at du føler at du ikke har behov for noen vidre oppgradering :)

Lenke til kommentar

her er oppsettet mitt til nå:

HK: Asus P5N-E SLI

CPU: INTEL CORE 2 DUO E4300 1.8GHZ SKT775 FSB800 2MB

Minne: GEIL 2GB PC6400 DDR2 800Mhz BGA Brushed Aluminum Heat Spreader (De var utsolgt for GeIL DDR2 PC6400 Ultra 2 GB. Er dette like bra?)

HDD: SEAGATE 250GB Int 3.5-in SATA 3G HDD 7200rpm 16MB

Trenger nok en ny strømforsyning også, Da den jeg har er på bare 250w tror jeg. Holder det med 400w? Er det bare å plukke den billigste eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...