jan rune Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Fikk lastet det ned nå, men for det første så må jeg komme meg i DOS(det er jo ikke så lett med XP),prøvde å kjøre det i command prompt men da finner den ikke HDèn... De er jo litt dumt da.. :sad: Lenke til kommentar
Milla Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Quote: On 2001-12-30 14:24, jan rune skrev:Fikk lastet det ned nå, men for det første så må jeg komme meg i DOS(det er jo ikke så lett med XP),prøvde å kjøre det i command prompt men da finner den ikke HDèn... De er jo litt dumt da.. :sad: Husker ikke hvordan jeg gjorde dette, men jeg la programmet over på diskett fra Win2k (NTFS) ihvertfall. Så restartet jeg maskinen med disketten i og kom da inn i dette programmet hvor jeg kunne veksle mellom ATA66 og 100. Hjalp vel ikke deg noe særlig det kanskje? Lenke til kommentar
Perseus Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Dere har vel husket å bruke dma (ultra dma) innstilling. Min wd ata100 80gb er like rask som eksampel på ata100 hd i sisoft sandra 2001. Dessverre er den treigere enn ibm 75gx-hdene mine. Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Har ikke noen muligheter til å enable DMA for den kommer opp som SCSI disk i Device manager. Lenke til kommentar
Milla Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Quote: On 2001-12-30 14:59, jan rune skrev:Har ikke noen muligheter til å enable DMA for den kommer opp som SCSI disk i Device manager. Det valget (å enable DMA) fikk jeg da jeg la inn 4in1. Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Har de nest nyeste driverne til VIA, fikk ikke noe valg om enable DMA da, men jeg gidder ikke å legge inn de nyeste VIA driverne etter alle problemene jeg hadde med VIA,NVIDIA&XP Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Min starter opp på 30 sek. med nettverkskort... WinME.. er ganske fornøyd med det... Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 For å få en kjappere oppstart kan du bruke TweakUI eller du kan gå i registeret og fjerne alt du ikke trenger i oppstarten (eller gjør som meg bruk System Mechanic) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2002 Mitt problem, er at jeg trenger en del av det som starter opp (!), og det resterende er jeg usikker på om er så smart å kille... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå