snubbel Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det ser ut som at One Call har tatt kritikken til seg. Da jeg logget inn på "Mine Sider" for å sjekke forbruket mitt i dag, ble jeg møtt av en helt ny og vesentlig bedre løsning enn det de har hatt til nå. Thumbs up! -snubbel Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det ser ut som at One Call har tatt kritikken til seg. Da jeg logget inn på "Mine Sider" for å sjekke forbruket mitt i dag, ble jeg møtt av en helt ny og vesentlig bedre løsning enn det de har hatt til nå. Thumbs up! -snubbel 8980408[/snapback] Håper IPEA snart får fingeren ut også! Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Her er et lite bilde av hovedsiden. Man kan nå gjøre masse rart, blant annet bestille/avbestille tilleggstjenester på abonnementet, sjekke forbruk og faktura, bestille andre tjenester (bredbånd, ip-telefoni osv) og man kan fylle på kontantkort fra One Call hvis man har det. I tillegg har de lagt ut veiledninger for oppsett av telefon osv. Meget bra -snubbel Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hvor sjekker man hvor mange SMS man har sendt (eller har igjen) og hvor mange minutter man har ringt (eller har igjen)? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Ved å laste ned "ufakturert" forbruk som PDF kan du se hvor mye du har brukt. -snubbel Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hvor laster man ned et hen da? Når jeg lastet ned Samtalespesifikasjon for Juli var den tom. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Hvor laster man ned et hen da? Når jeg lastet ned Samtalespesifikasjon for Juli var den tom. 8982042[/snapback] Siden det ikke er laget noen faktura for juli ennå, kommer den opp under "ufakturert". Klikk på "ufakturert" også trykker du på den linken som kommer opp med PDF. -snubbel Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Kommer fakturaoversikt kun når en overstiger de gitte minuttene`? Ser ingen ufakturert pdf, men abb er under 20 dager så kanskje det. Er kun på reserve tlf, men kunne vært greit å sjekke når den lånes ut. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Samme her. Kan ikke se noen ufakturert. Abbet er ble aktivert i forgårs, kanskje det er grunnen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå