uranus Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hei! Jeg driver og skal ta av navet og jeg får ikke løsna det sentermutteret som er der. Har jekka det med bilens vekt og ikke fått noe bevegelse, og jeg har hoppa og fått kanskje 0,5mm bevegelse og så jeg får det ikke av. Noen som har tips? Jeg må ta det av fordi jeg skal bytte skivene mine. Det sitter som f**n. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Spray på med rustløser (MYE!) og la det stå en stund. Så bruker du en skikkelig latmansarm og en lang forlenger (stålrør e.l.) slik at du får skikkelig moment og dra til med harde "nykk". Hvis den ikke løsner da, så må du dra innom en plass der de har skikkelig utstyr (muttertrekk) og få de til å løsne den og skru den tilstrekkelig på igjen slik at du kan kjøre hjem og fortsette (det burde de kunne gjøre gratis). Endret 1. juli 2007 av LiamH Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg brukte en 5m lang stålrør trengte ikke å ta i engang for å få den løs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå