EinarEriksen Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Lei av iPhone? Da bør du se denne videoen, som inkluderer en iPhone og en hammer. Les mer Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Den første filmen så hadde vel noen stjelt en iPhone, eller så var de bare noen rike folk. Folk blir jo sponset av mange personer for å kjøpe en dyr ting ved release og knuse den Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 HTC TYTN har en helt annen prosessor: Samsung 2442 på 400 MHz Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 HTC TYTN har en helt annen prosessor: Samsung 2442 på 400 MHz 8980491[/snapback] Jepp, P4350 eller "gamle" Qtek 9100 har OMAP 850... Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Spørs om de nederste klarer å montere den i sammen igjen Skjermen ihvertfall toast skulle man tro siden dem rev av lagene. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Spørs om de nederste klarer å montere den i sammen igjen Skjermen ihvertfall toast skulle man tro siden dem rev av lagene. 8981004[/snapback] De kan jo prøve, og lage en video av det samtidig... Angående den første videoen, så tror jeg det må være rike folk... Teit å vise seg frem på denne måten... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Er jo ikke så farlig når det bare er en iPhone... Endret 1. juli 2007 av moskus Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Er jo ikke så farlig når det bare er en iPhone... 8981193[/snapback] Sant nok, men det er jo en revulsjon innen mobilverdenen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Er jo ikke så farlig når det bare er en iPhone... 8981193[/snapback] Sant nok, men det er jo en revulsjon innen mobilverdenen 8981213[/snapback] Ja det er en revolusjon at alle ønsker seg en når du får bedre specs til billigere penge om du velger noe som ikke begynner med "i" og ikke er hypet opp Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Ja det er en revolusjon at alle ønsker seg en når du får bedre specs til billigere penge om du velger noe som ikke begynner med "i" og ikke er hypet opp 8981247[/snapback] Du drepte sarkasmen... Men ja det er mange bedre mobiler til en mindre pris, men jeg må innrømme at jeg liker den skjermen, selv om jeg skal skaffe meg en annen mobil... Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Ville vært mye bedre om japsetelefonene hadde fått GSM-støtte. Telefonene i Østen knuser jo pisset vi er vandt med i Europa ned i støvlene. iPhone blir bare en dyr herme-etter-gås, men selvfølgelig har den jo en del nytt å tilbringe det europeiske markedet Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Sorry meg, men dette skal være ett seriøst forum og hele innlegget syntes jeg bare rett og slett er barnslig... Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg skjønner ikke vitsen med å ødelegge en telefon i den prisklassen. Selvfølgelig er det morsomt å få litt oppmerksomhet, men det må da finnes en annen måte enn å knuse telefoner. Video nr 2 var ihvertfall litt mer nytte i, enn den første. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Sorry meg, men dette skal være ett seriøst forum 8981942[/snapback] Mener du hele diskusjon.no, eller bare denne delen av forumet? Joda, diskusjon.no er et forum med regler og slikt for å holde orden, men et seriøst forum har da ikke bare alvorlige temaer. Det blir som når man blir voksen så får man ikke være barnslig/leken. Endret 1. juli 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Sorry meg, men dette skal være ett seriøst forum og hele innlegget syntes jeg bare rett og slett er barnslig... 8981942[/snapback] Siktet du til mitt innlegg? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Sjekk disse videoene for animasjoner og intuitiviteten bak iPhone; Hele OSet De kuleste animasjonene Ja takk til andre generasjon sier jeg. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Mente ikke noen sitt innlegg annet enn videoen oppe her.. Om noen filma en nokia blitt kjørt over av en buss eller noe så hadde vel ikke det blitt lagt ut Noen her forresten som har kjøpt seg iphone? evnt vært i usa? Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Her er et par poster av nordmenn som har kjøpt iPhone. Edit: Safari Beta brukes på eget ansvar på forumet. Endret 1. juli 2007 av Alexander Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg