aJens1 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Noen som er med på Rainbow Six online i dag? Finner bare amerikanere med dårlig headset online nå, slitsomt... Lenke til kommentar
puffyp Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Noen som er med på Rainbow Six online i dag? Finner bare amerikanere med dårlig headset online nå, slitsomt... 8980218[/snapback] En kompis og jeg spiller online hver kveld, men begynner ikke før rundt 23.. Bare å hive seg med hvis noen vil, driver med coop story og kunne trengt et par til på laget. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Kan sikkert bli med hvis jeg er online. Blir litt slitsomt å høre folk fra USA som skriker og spiser potetgull eller hva nå det var som knaste sånn Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 En kompis og jeg spiller online hver kveld, men begynner ikke før rundt 23..Bare å hive seg med hvis noen vil, driver med coop story og kunne trengt et par til på laget. 8980943[/snapback] Cool... Mulig jeg henger meg med senere i kveld da. Hva er deres online nick? Er vel lettest og finne dere på den måten, eller er det noe annen måte og gjøre det på? Mitt er i hvertfall aJens1 Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg blir med! oreoDream heter jeg på PSN! Lenke til kommentar
shaker Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Dette var gøy Men det er sykt irriterende når spillet krasjer til xmb ... 2 ganger på et par timer er ganske dårlig. Endret 1. juli 2007 av shaker Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Skal kjøpe spillet i dag! Is it worth it? Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Var fett det ja ... ta noen fler runder i kveld... Bruker navn psn : morrade (hvis noen fler vil legge seg til ?) Lenke til kommentar
puffyp Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Er klar idag jeg også Psn ID: Puffyp Endret 2. juli 2007 av puffyp Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg kan ikke spille online, kommer slik "Playstation Network is disabled. Due Parental Controll restrictions" eller noe, men kommer på internett utenom RSV, kan none hjelp meg og få dette til og funke? Lenke til kommentar
puffyp Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Siden det står Parental Controll restrictions så må du vel få en som er over 18 til å lage en konto til deg.. regner med du er under 18 siden du får opp dette? Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 noen som er klare for en runde nå? psn id morrade Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 blir det spilling i kveld? Lenke til kommentar
puffyp Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 blir det spilling i kveld? 8989516[/snapback] jepp, rundt 22.30 Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Det var dårlig server system, kan ikke browse engang... Og ingen flashlight :S Lommelykt er jo et must! Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Hei, jeg er med på spilling i kvell ass, har spillt i hele dag for å sette meg inn i greia, må prøve onlinegreia og. MEN, jeg vet ikke helt åssn jeg finner andre norsker? Unnskylder meg med at jeg er jente og helt ny for online playstationspilling :!: Uansett, min PSN er : Datax37 Endret 3. juli 2007 av whatsofokkingever Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 BLIRE GAMING IDAG?! lol... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå