Zeph Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Eg skulle gjerne hatt ein fjernkontroll til PC-en som hovudsakleg vil bli brukt til å styre iTunes (Start, stopp, neste, pause osv...). Den vil nok muligens bli brukt til WMP og, men den må kunne styre iTunes. Vil helst ikkje betale så mykje for ein masse funksjonar eg ikkje har bruk for, men noko jallagreier er uaktuelt. Lenke til kommentar
BioZ Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Hva med en Sånn en fra microplex? Den burde funke, og den kosta bare 395,- Endret 1. juli 2007 av biohazzard Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Takk for tipset, sjølv om eg helst kunne tenke meg ein ekstern, den der må eg bygge inn i PC-en, det vil vel bli vanskeleg å bruke kontrollen frå baksida av PC-en? Lenke til kommentar
BioZ Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 ja, hvis du skal ha en sånn liten usb mottaker som du må ha på baksida av pc'en går nok det dårlig Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Det finnes vel? Ingen andre som har gode tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå