jakotech Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Gutta i Tenacious D, Jack Black og Kyle Gass, gjør det de er best til i sin nye film. De mikser en god porsjon vulgær humor med en like stor del rock og danderer det hele med et tynt lag skuespillerprestasjoner. Les mer Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Filmen er frisk pust for filmelskere synes jeg, i dager hvor det spyttes ut samme filmer i ny innpaktninger var dette noe "nytt" og jeg og mine venner synes denne var meget artig. Anbefales Lenke til kommentar
nets Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Filmen heter btw ikke "in the pick of destiny" det er en grov skrivefeil ! Filmen heter bare "The Pick of Destiny" ! Men utrolig bra film da Endret 1. juli 2007 av Nets Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Filmen heter btw ikke "in the pick of destiny" det er en grov skrivefeil ! Filmen heter bare "The Pick of Destiny" ! 8980807[/snapback] Du tar nok feil der, filmen heter "Tenacious D in The pick of destiny" så ingen skrivefeil her. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Tenacious D har forøvrig også noen gamle episoder som var knyttet til deres forrige album. Kan være verdt en titt dersom man er fan. Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Filmen heter btw ikke "in the pick of destiny" det er en grov skrivefeil ! Filmen heter bare "The Pick of Destiny" ! 8980807[/snapback] Du tar nok feil der, filmen heter "Tenacious D in The pick of destiny" så ingen skrivefeil her. 8980841[/snapback] Hvorfor står det ikke det på coveret? Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Tenacious D har forøvrig også noen gamle episoder som var knyttet til deres forrige album. Kan være verdt en titt dersom man er fan. 8980880[/snapback] Tenker du på den tv-serien på 6 episoder som gikk på HBO, og ble produsert mellom 1997 og 2000? I så fall er jeg veldig enig, og kan anbefale de. Veldig fin banal-humor som overgår alt de har gjort i etterkant. Hvorfor står det ikke det på coveret? 8982441[/snapback] Det er jo akkurat det det gjør. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Tenker du på den tv-serien på 6 episoder som gikk på HBO, og ble produsert mellom 1997 og 2000?I så fall er jeg veldig enig, og kan anbefale de. Veldig fin banal-humor som overgår alt de har gjort i etterkant. 8982583[/snapback] Det stemmer:) Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg liker ikke Jack Black noe særlig, men han har da virkelig klart å spille bedre enn han gjør i denne filmen. Fy for noe møkk, altfor barnslig, kjedelig og lite kul story. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg