wiberos Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Ja testdisk er programvare. Bare søk på den. Her er den Endret 1. juli 2007 av wiberos Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Ser du får god hjelp av wiberos, han er meget god på slikt. Lurer på om TestDisk kan klare denne, det ser litt stygt ut. MBR og Bootsektor er slettet. Lenke til kommentar
Jama Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Kjønte ikke helt testdisk, men jeg prøvde GetDataBack og fant alle filene etter 2 timers scanning. Etter det så er jeg litt skeptisk på om det vil fungere, får beskjed at jeg skal kopiere. Men jeg tror ikke det er det jeg skal gjøre siden jeg ikke kommer inn på harddisken en gang. Lenke til kommentar
Jama Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Ville bare si at har fiksa det nå. Brukte GetDataBack for å kopiere det jeg skulle ta vare på over til en anned HDD, deretter formaterte jeg den. takk til alle som har svart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå