The Trooper Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hei. Eg trenger hjelp til å finne et m-ATX hovedkort som passer i kabinetet Antec Fusion (se bilde). Krav: ønsker å bruke intel core 2 duo prosessor. spille av HD tv og video Spille av blue ray og hd dvd Lite støy Noen som kan gi meg noen tips, er helt grønn på dette. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Gigabyte GA-G33M-DS2R skal nok funke bra det, støtte for Core 2 Duo/Quad, nyeste Intel brikkesett og intrigert skjermkort om du ikke har skjermkort fra før. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 - Når det gjelder støy, så er de aller fleste moderne HK nå uten vifter, m.a.o lydløse. - For avspilling av HD DVD / Blue Ray er jeg litt usikker på hva som kreves av hardware, det sikreste vil være å kjøpe et skjermkort med innebygd hardware decoding av HD video (GF 8500 & 8600 samt ATI HD 2400, 2600). - Jeg valgte selv Abit sitt 190 HD mATX til kabinettet du har plukket ut, og er fornøyd med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå