Arcus Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Hei ! Prøver å finne ut hvordan jeg klare å få min Ipaq rx5940 til å koble seg til internett via min SE K810i , slik at jeg kan lese litt epost på farten via 3g eller gprs. Har prøvd å oppdatere BT Phone manager fra hp, men finner ikke telefonen der, og når jeg søker etter modem for å konfigurere manuellt finner den ingen. Noen guruer på feltet der ute ? ------ Har testet litt til. Det går greit å parre telefonen og pda'en, kan overføre filer og kontakter. Når jeg går på telefonen og ser på tjenstelisten står det kun : Object push filoverføring. Hvordan kan jeg aktivere slik at modem/serieporter blir tilgjenglige for pda'en i tjenestelisten til telefonen ? Endret 1. juli 2007 av Arcus Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Saken er løst ! Fikk det til selv. Tok utgangspunkt i en av profilene til en av de andre telefonene. Da fikk jeg PDA'en til å spøre telefonen om å få bruke modemfunksjonen. La så inn at den skulle ringe *99**3# (I mitt tillfelle oppkobling nr 3 i listen i telefonen.), la inn passord og brukernavn. Så funktet det fint, laster ned væroppdateringer til tomtom og sjekker epost i grei hastighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå