Bebeluv Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Sony & Epic Developing an Exclusive PS3 Game. Last week we reported that, Sony was going to help Epic make the Unreal Engine work better on the PS3. The latest 1up yours podcast has added a bit more fire to that rumor.On the 1up yours podcast they have revealed that Sony is working with Epic on an exclusive game. Apparently this is in conjunction with the rumor we reported with Sony and Epic working together on the unreal Engine. We are speculating that more details will be unveiled at the game during this years E3. What Genre could this possibly be ? Hadde det vært GeoW 2 da skulle jeg ledd meg godt. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Sony & Epic Developing an Exclusive PS3 Game. Last week we reported that, Sony was going to help Epic make the Unreal Engine work better on the PS3. The latest 1up yours podcast has added a bit more fire to that rumor.On the 1up yours podcast they have revealed that Sony is working with Epic on an exclusive game. Apparently this is in conjunction with the rumor we reported with Sony and Epic working together on the unreal Engine. We are speculating that more details will be unveiled at the game during this years E3. What Genre could this possibly be ? Hadde det vært GeoW 2 da skulle jeg ledd meg godt. 8979801[/snapback] Nå har jo MS rettighetene til de 3 første spillene i GeoW serien så det er nok tvilsomt. Teoretisk sett kan det være et annet spill i GeoW universet, men jeg tviler på om Epic vil risikere det gode forholdet med MS ved å gjøre noe sånt. Jeg har et lite håp om at det er Unreal 3. Elsket Unreal 1, mens Unreal 2 var så som så (ble laget av Digital Extreme tror jeg). Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Unreal 3 er da allerede annnonsert. Dog er det ikke et PS3-eksklusivt spill. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Unreal 3 er da allerede annnonsert. Dog er det ikke et PS3-eksklusivt spill. 8980103[/snapback] Unreal Tournament 3 ja. Det er ikke Unreal 3. Endret 1. juli 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Intressangt! Unreal 1 var enormt bra og hadde ein veldig spesiel stemning. Unreal 2 var sjelløst og skuffende. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg vil ha det første UT spillet... Trenger faktisk kun stalwart banen, og mulighet for 8 spillere samtidig. :D Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Unreal 1 var fantastisk - husker jeg nesten ikke trodde mine egne øyne da jeg fyrte det opp og så grafikken. Fantastisk og spille også. Synd 2'rn ble så .... stemningsløst og kjedelig. Alle gode ting er 3? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Dette må jo nesten bli imponerende, uansett hva det er. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 ja .. Veldig Imponerende må dette bli XD PS: Har ikke lest en dritt XP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå