stakkarnasty Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Går det greit at jeg røsker ut CPU-vifta fra PCen mens jeg spiller Oblivion? Den BRÅKER så mye ! Endret 1. juli 2007 av stakkarnasty Lenke til kommentar
Iceythe Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hvis den bråker når du spiller så er det sikkert en grunn til at den fyrer opp noen gir. Men å røske ut kabel til viften mens pc er på er ingen problem. Det er kun strømmen til viften som kuttes. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Må vel nevnes at du mest sannsynelig vil ødelgge cpuen pga. varme... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Men det er nok ikke så lurt å dra ut kontakten til CPU vifta nei... Endret 6. juli 2007 av Zeph Lenke til kommentar
data-smurf Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Er nok som trn100 sier, ikke så lurt å dra ut cpu vifta om det er irriterende med at cpu vifta bråker, så kan du vel kjøpe en ny vifte som passer til kjøleren, eller kjøpe en helt ny cpu kjøler Endret 4. juli 2007 av data-smurf Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Om du røsker ut CPU-vifta, vil bråket stoppe. Men det vil også Oblivion. Så ta rådet over, og kjøp en ny stillegående vifte. Lenke til kommentar
AssFaster Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Jeg vet ikke helt hvilken prossesor du har, men fjerner du vifta vil den nok overstige noen hundre grader, og er du ikke helt nokså rask å rive ut strømmen til hele PC-en så vil greia smelte (ikke sånn at den renner av hovedkortet) sånn at den slutter å fungere. Denne videoen demonstrerer hva som skjer viss du gjør det, men dagens prossesorer er mer heftige enn disse, så det er en del mindre sjangse for overlevelse. What happens when you remove your CPU cooler Endret 5. juli 2007 av AssFaster Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Vel... Dagens prosessorer har beskyttelse mot overoppheting. Uten vifte tror jeg den rett og slett bare vil stoppe (om det er en intel). Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Uansett vil det antagelig føre til at Oblivion slutter å virke... Lenke til kommentar
Junta Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Ta å rengjør cpu-kjøleren og vifte, så hiver du ut hybelkaniner fra kabinettet etc. Det gjør underverker, tro meg. Hvis det ikke hjelper, kjøp ny vifte. OT: Hyggelig å se deg igjen trn100. Endret 6. juli 2007 av Junta Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen. Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel. (Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå