[nostra] Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hei! Jeg har ett litt rart problem. Sitter og surfer med Opera 7 Beta 2 og når jeg loader sider hakker det i Winamp. Er bare når jeg loader det hakker, ikke når siden er loadet og jeg sitter og leser. Har XP1700+ og 256MB DDR-ram så det er ikke maskinen som er flaskehalsen. Noen som har en løsning på mitt rare problem? Mvh Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Viss det er winamp3 du bruker så er den utrolig ressurskrevende..avinnstaler å bruk mediaplayer, så slipper du mange forskjellige prog for musikkavspilling! Lenke til kommentar
Knarvik Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Prøvd med nye Lyd drivere? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 WA3 er ikke så ressurskrevende at den skal hakke. (Har kjørt den på en Pentium-133 med bra resultat.) Det er sikkert drivere som er problemet. Det kan også tenkes at innstillingene på PCI-bussen (latancy, og IRQ-deling) kan gjøre at lydkortet hakker. Prøv først med ny lydkort-driver. Så kan du prøve å sette lydkortet i et annet PCI-spor og evt fikle litt i biosen. Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Hvis du har 2000/Xp er ikke dette noe problem bare gi Winamp litt høyere prioritet i taskmgr (Above Normal). Ps Start + Run + taskmgr . Lenke til kommentar
pekle Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Kjent problem at beta2 er litt ivrig på CPUen under loading ja, så det er ikkje sikkert det er WinAmp sin feil ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå