Gå til innhold

Thomson Speedtouch 546T/i Mod :D

Anbefalte innlegg

hvem av disse routerene er best? vil gjerne ha Glan

#

Zyxel Prestige 660HWT

#

Thomson SpeedTouch 546T

#

Thomson SpeedTouch 510i

#

Topcom Xplorer 871BT

#

Alcatel SpeedTouch Home

#

Zyxel Prestige P650-13

#

Zyxel Prestige 650R-33

#

Lucent Cellpipe 20A-BX-TN

#

Topcom Xplorer 871T7

#

Nokia M5112

#

Alcatel A1000

#

DrayTek Vigor2500 4-port router

#

DrayTek Vigor2500We WLAN 4-port router

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe takk for backup :D har tenkt på en ny mod snart... tenkte kansje en tom dvd r 100 pakk. og stappe den inn i der med noe neon lys... problemet er at da må jeg ha en strømforsyning til noen lyset... vifta som er påkobla nå har strøm fra en gammel nokia lader på 3.4 v fant ikke noen steder jeg kunne putte strøm på vifta inne i routeren. desuten kan routeren bli ustabil vis jeg "låner" strøm fra routerens system.. men en mod til neste uke skal jeg prøve så godt jeg kan.. kansje jeg bare fikser litt på den som jeg har nå.. gjør den litt finere :D

Takk for at dere liker modden :D

Tips: til dere som har et varmt modem.. og ikke vil modden den på samme måte, snu routeren sånn at lufte hullene går opp (varm luft går altid opp over) så tar dere en vifte som dere finner nederst i en skuff med masse rott i :) jaja bare en vifte, og en gammel mobil lader, så kobler dere dette sammen og legger bare vifte oppå routeren.. har hatt min sånn i 2mnd nå. mye bedre med et kaldt og stabil Router enn en varm og ustabil.. når min blir for varm blir den så ustabil at nett linja er under 1 Mbit det er iriterende!

Lenke til kommentar

Update II

Nå har jeg tatt for meg en ny mod, men denne gangen får Router Modemet et nytt hjem, skal også instalere Neonlys og har innebygget Strømforsyning på 230W skal få takk i plexiglass, denne modden blir ikke ferdig i dag pga manglene verktøy og utstyr... men har ikke tenkt å på koste noe spesiele ting, kansje plexiglass

Kassa er et gammelt Sterioannleg fra MarantZ som desværa var defekt ( får pappa greie på at jeg har brukt sterieon som mod klikker han sikkert :dribble: )

Her er noen bilder som jeg har tatt nå nettop, men er lankt i fra ferdig :D

Vis det ser ut som vifta er død, så er den ikke det. den går bare som juling den, må skylde på kamera:D

Hehe måtte jo ha nett :)

Og til slutt litt av rotet det ble :blush:

Takk til MarantZ som gjorde dette prosjektet mulig :D

Endret av On1Musha
Lenke til kommentar

tøfft, det var vel ikke en pioneer SA9500 det sterioen hans?

jeg og brodern (han tok 4 deler og jeg forsterkeren :D ) rappet et sikt ifra et slik kaste plass...

fikk lyd i den men det var kanskje 5db nesten umulig og høre såden ror jeg ligger i vogn bua en plass...

hor får du ideene ifra?

Lenke til kommentar

hehe.. ja det kan godt være... Strømforsyningen får seg en Stress test nå.. skal la den stå å gå med Neon og noen vifter som jeg har kobla på.. skal teste hvor varm den blir uten vifte... ustabil? nope.. den er så stabil som man kan få den :D Ideen hehe.. ja skal vi da se? hehe.. ser at alle andre driver å moder kabinetter osv.. blir man jo litt misunelig da.. derfor leite ja hele huset rundt etter noe jeg kunne stappen modeme inn i.. da ble det det gammle sterieannleget til mamma og pappa... pappa mener at det kan fikses.. men dem på Tv-radio reperasjon har prøvd flere ganger uten hel..

spørsmålet er Glass eller Plexiglass... flere som sier Plexiglass.. men er ikke sikker... glass får jeg jo gratis.. å plexiglasset koster jo masse...

Lenke til kommentar

Bilde Update

Ja bare en liten update på åssen ting er nå :)

Bilde med Blitz

Bilde uten Blitz

håper dere liker deg jeg gjør da :)

Ps.. den delen av Psuen som er varm satte jeg bare en Overklokkings Chipset kjøler på :D funker fjell :D 3 vifte hastigheter :D lav 3000 rpm, mid 6000 rpm, Høy 9000 Rpm..

9000 rpm bråker litt.. men kjører den bare på lav 3000 rpm.. skal ikke overklokke psuen heller da :D

Endret av On1Musha
Lenke til kommentar
Nice har hatt lyst til å gjøre noe lignende med mitt speed touch 510i

som også sliter med varmen :p

8981444[/snapback]

Samme modem som deg. Problemer med litt ustabiliteter?

Går det ann og kjøpe nytt modem?- eventuelt hvor?- direkte fra telenor.

Lenke til kommentar

Tokk å avbestilte den pakken fra Clas... fant ut at eg ikke hadde råd :( men skal snart til en kamertat med masse værktøy, så dette bilr nokk bra :D

Ny Update om ikke alt for lenge

Endret av On1Musha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...