Gå til innhold

Thomson Speedtouch 546T/i Mod :D

Anbefalte innlegg

Har dere problemer med at routeren deres er så varm at man ikke kan ta på den? ikke? det har jeg :hrm: derfor har jeg sittet å tenkt, på en vifte mod lenge, til min Thomson Speedtouch 546T/T2... endelig fikk jeg gjort det :D

Fy søren det var vanskelig å åpne denne boksen :blush:

Se der ja :):dribble:

Her ser dere da vifta jeg skal bruke.. ikke akurat den peneste jeg fant i skoffen.. men den funker meget bra! :)

Her har jeg da fått lagga hullet.. ikke det beste men bra nokk. jeg hadde ikke noe dremel eller noe lignene ligenes her, så da ble det til at jeg brukte en tang og en biff kniv med store tagger på :)

Har fila litt :)

Her fikk jeg da endelig på vifta :)

Ja der var den skrud sammen igjen :)

Ferdig resultat :love:

Og der er den tilkobla :dribble: kald og fin :)

Jeg ble meget fornøyd med arbeidet mitt, selv om resultatet kunne vert mye bedre! så lenge Routeren holder seg kald og ikke Dritt varm så er jeg fornøyd :D er jo fint med litt avkjøling spesielt da det er en varm sommer dag :)

komentarer tar vi bare her :thumbup:

Endret av On1Musha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

wooow... der juger du! trur jeg ikke fem flate øre på! ta å gå inn i routeren å gi meg loggen der så skal jeg jo finne ut det MEGET fort :) mitt lengste uptime uten ustabiliteter osv er vel i 5 mnd.. har hatt MASSE problemer med Tomson sine routere har fått bytta router hos telenor flereganger.

Lenke til kommentar
Laker vifta også da...

8979200[/snapback]

jepps... jeg har tenkt at jeg skal Case mode kabinettet mitt pga at jeg er så lei det! så da kan jeg jo gjøre 2 ting på en gang :D

Endret av On1Musha
Lenke til kommentar
Så jo bra ut det, dersom man har problemer med varme.

Men er det ikke som oftest slik at man leier modem fra ISP? Sånn at man må levere den tilbake dersom man sier opp avtalen? :p

8979315[/snapback]

jeg måtte kjøpe den, kosta over 500 kr, skal få en ny snart uansett så passer bra at jeg bruker denne som mod :D

håper bare telenor selger router modem med Tråløs og Glan i samme pakke altså i samme router noen som vet det? har sned mail til dem men har ikke fått svar enda!

men skal fikse litt på denne som jeg har nå.. så en eller annen gang om ikke så "ALT" forlenge blir det vel en Update :)

Endret av On1Musha
Lenke til kommentar
Kjøp Modem og ruter hver for seg du. Da får du så mye bedre rutere...

8979348[/snapback]

ja bare så synd at den tråløs routeren jeg vil ha koster nesten 3000 kr :( fra Asus Seff :love: men 160 gb innebyggd , den er fint til fps server osv i følge asus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...