On1Musha Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Har dere problemer med at routeren deres er så varm at man ikke kan ta på den? ikke? det har jeg derfor har jeg sittet å tenkt, på en vifte mod lenge, til min Thomson Speedtouch 546T/T2... endelig fikk jeg gjort det Fy søren det var vanskelig å åpne denne boksen Se der ja Her ser dere da vifta jeg skal bruke.. ikke akurat den peneste jeg fant i skoffen.. men den funker meget bra! Her har jeg da fått lagga hullet.. ikke det beste men bra nokk. jeg hadde ikke noe dremel eller noe lignene ligenes her, så da ble det til at jeg brukte en tang og en biff kniv med store tagger på Har fila litt Her fikk jeg da endelig på vifta Ja der var den skrud sammen igjen Ferdig resultat Og der er den tilkobla kald og fin Jeg ble meget fornøyd med arbeidet mitt, selv om resultatet kunne vert mye bedre! så lenge Routeren holder seg kald og ikke Dritt varm så er jeg fornøyd er jo fint med litt avkjøling spesielt da det er en varm sommer dag komentarer tar vi bare her Endret 5. september 2007 av On1Musha Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Tips: Lag en ny "kasse" til den. For det var ikke så veldig pent. Du er vel enig? Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) hehe nei den er ikke spesiel pen.. det skulle jeg gjærne gjort, men har ikke så mye verktøy enda men det ordner seg sikkert skal titte litt på det Endret 30. juni 2007 av On1Musha Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Vist du har en skriver du ikke bruker, ta ut alt i den, og monter den inni der. Kunne vært tøft. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 haha, det ville det sikkert, men har ikke noe gammel skriver, har helt sikkert et eller annet skrot her i huset som jeg kunne ha brukt Lenke til kommentar
1915 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Og vitsen med å sette en vifte inni var? Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Og vitsen med å sette en vifte inni var? 8979114[/snapback] at det går ann! LESTE du på toppen? desuten er ikke vifta inni den er utapå! ser du dorlig også? Endret 30. juni 2007 av On1Musha Lenke til kommentar
1915 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jepp jeg leste det. har AKKURAT samme router. har ikke noe problemer med at den blir varm Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Jepp jeg leste det. har AKKURAT samme router. har ikke noe problemer med at den blir varm 8979142[/snapback] ok det var da fint å høre... hvor kjente du etter da? på lan lednigen? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 PÅ ALT! hva er lengste uptimen på ditt router modem? akkurat nå er mitt et år og 7 månder. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 wooow... der juger du! trur jeg ikke fem flate øre på! ta å gå inn i routeren å gi meg loggen der så skal jeg jo finne ut det MEGET fort mitt lengste uptime uten ustabiliteter osv er vel i 5 mnd.. har hatt MASSE problemer med Tomson sine routere har fått bytta router hos telenor flereganger. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Sorry for iltt ot her men: Ikke kjøpt ruter hos telenor... Litt on-topic: Lenge til du skal gjøre noe mer med den? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) *Slette: den sa jeg måtte vente 2 sek, men den ble vist posta.. Endret 1. juli 2007 av CissaM Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 har litt lyst å gjøre det du sa... men må bare finne noe jeg kan stappe den inn i men kunne gjærne fiksa på den sånn som den er nå... kansje lakert den eller noe.. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Laker vifta også da... 8979200[/snapback] jepps... jeg har tenkt at jeg skal Case mode kabinettet mitt pga at jeg er så lei det! så da kan jeg jo gjøre 2 ting på en gang Endret 1. juli 2007 av On1Musha Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Så jo bra ut det, dersom man har problemer med varme. Men er det ikke som oftest slik at man leier modem fra ISP? Sånn at man må levere den tilbake dersom man sier opp avtalen? Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Så jo bra ut det, dersom man har problemer med varme. Men er det ikke som oftest slik at man leier modem fra ISP? Sånn at man må levere den tilbake dersom man sier opp avtalen? 8979315[/snapback] jeg måtte kjøpe den, kosta over 500 kr, skal få en ny snart uansett så passer bra at jeg bruker denne som mod håper bare telenor selger router modem med Tråløs og Glan i samme pakke altså i samme router noen som vet det? har sned mail til dem men har ikke fått svar enda! men skal fikse litt på denne som jeg har nå.. så en eller annen gang om ikke så "ALT" forlenge blir det vel en Update Endret 1. juli 2007 av On1Musha Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Kjøp Modem og ruter hver for seg du. Da får du så mye bedre rutere... Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Kjøp Modem og ruter hver for seg du. Da får du så mye bedre rutere... 8979348[/snapback] ja bare så synd at den tråløs routeren jeg vil ha koster nesten 3000 kr fra Asus Seff men 160 gb innebyggd , den er fint til fps server osv i følge asus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå