Gå til innhold

DVD brennere! Er markedet helt støvsugd for slikt, eller???

Anbefalte innlegg

Ser at Combo-brenneren til NEC ikke er ventet før 30.04 hos Komplett. For en uke siden var forventet leveringstid 31.01. Tror de sliter litt....

Tror vel heller at det er slik at de bestiller f.eks. 500 stk en dag og 200 stk noen uker senere, med levering om x antall mnd. Når så de 500 første er solgt (før de er kommet inn..) så vil leverings datoen endre seg til antatt dato for de 200..

Er på samme måten med dvd-r plater, det er bare å bestille i god tid!

Joar

tjaaa.... :roll:

Jeg bestilte en SONY DRU500 tidelig i desember med levering om 5 dager stod det!

Denne datoen ble flyttet fremover i tid med ca. 7 dager av gangen!

Det ble sendt ny ordrebekreftelse for hver "justering".

Datoen på o.bekreftelsen og den på "lager status" hos komplett var den samme!

Det endte med at datoen ble 31.01.03

I håp om jeg skulle finne en tilsvarende brenner som var billigere og kanskje ?bedre? over nyåret, kanselerte jeg ordren! :cry: (TOSK med stor T.............)

Nå ser jeg at de fleste web shop's har fått inn PIONEER (kun DVD -R/-RW) sine brennere og det er vel et bra alternativ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sitter med en sony DRU-500A, fikk den for ei uke siden fra komplett. Bestilte tidlig i desember.

Har ikkje fått tid til å teste den ennå, men fant ny firmware så den taker 4x på +R og +RW :-)

HELVETES KOMPLETT!! Her er det noe galt!! Bestilte i slutten av november da sto det at den skaffes på 5 dager, leveringsdato har hele tiden blitt flyttet, nå står den på 31/01.

Amatørmessing å ikke sende ut etter "første in første ut" prinsippet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...