Chris-X Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Tenkte å innvestere i en DVD brenner her en dag. Vurderte først DVD(+)brenner, men så var det noen som sa at jeg skulle kjøpe DVD(-)brenner for de var mest kompatible??? (Rart det er krig i verden?) Så fant jeg "forsonings" brenneren i fra Sony,DRU500A som brenner begge formatene. Prøvde å bestille en slik tidelig i desember hos Komplett! "Må skaffes, 5 dagers leveringstid" stod det som lager status! (PissPreik) Er det noen som i det hele tatt har fått kjøpt en DVD brenner i det siste??? event. noen som vet hvor det går å få kjøpt en? Helst en som brenner både (+)/(-) (Noen som vet om flere enn SONY-DRU500A & NEC-ND1100???) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Er det ikke noe som heter DVD-RAM også? Lenke til kommentar
Chris-X Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Stemmer! Har hørt at det formatet er ut??? :-? Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 .. ikke kjøp DVD-ram. Dere vil angre på det.. (Tror det eneste positive med DVD-ram er at den kan overskrives et par hundre ganger mer enn en vanlig DVD-rw/+rw) Lenke til kommentar
Chris-X Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Takk!!! Ingen fare! DVD-RAM er det der du putter platen med "cover" i spiller'n eller? Lenke til kommentar
fukas Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Er ikke DVD+RW det beste? DVD-brennere er ivhertfall nede i en pris på rundt 2000,- spenn nå, dritbillig!!! Interbok selger 5 DVD+RW (4,7GB/ca. 2 timer video) skiver til 99,-! Lenke til kommentar
Chris-X Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Er ikke DVD+RW det beste? DVD-brennere er ivhertfall nede i en pris på rundt 2000,- spenn nå, dritbillig!!! Interbok selger 5 DVD+RW (4,7GB/ca. 2 timer video) skiver til 99,-! Hvorfor er DVD+RW det beste? (fakta) De kan være så dritbillig de bare vil, men er det noen som får kjøpt de da? Det er jo laaaaaang leveringstid på de!!!!!! Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 hva så er best er vel et godt spørsmål. Men jeg ville gått for DVD-r/rw. Tror ikke DVD+r/rw passer til enkelte DVD spillere, xbox, ps2 etc. (Venligst si ifra hvis jeg tar feil ,men jeg tror jeg leste dette en plass) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Dvd+R er vel ikke noe bedre enn Dvd-R, forskjellen er vel bare at Sony og noen andre produsenter ikke er enige med Phillips eller noe sånt om hvilke format man skal satse på...men mener å ha hørt at Dvd-R er det formatet som passer mest sammen med bl.a.ps2 og vanlige stasjonære dvd spillere. Har allerede bestilt meg en Sony DRU500a som takler både -R og +R Lenke til kommentar
Chris-X Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Dvd+R er vel ikke noe bedre enn Dvd-R, forskjellen er vel bare at Sony og noen andre produsenter ikke er enige med Phillips eller noe sånt om hvilke format man skal satse på...men mener å ha hørt at Dvd-R er det formatet som passer mest sammen med bl.a.ps2 og vanlige stasjonære dvd spillere.Har allerede bestilt meg en Sony DRU500a som takler både -R og +R Og når tid har du den i hus? Lenke til kommentar
Sesches Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Dvd+R er vel ikke noe bedre enn Dvd-R, forskjellen er vel bare at Sony og noen andre produsenter ikke er enige med Phillips eller noe sånt om hvilke format man skal satse på...men mener å ha hørt at Dvd-R er det formatet som passer mest sammen med bl.a.ps2 og vanlige stasjonære dvd spillere.Har allerede bestilt meg en Sony DRU500a som takler både -R og +R Og når tid har du den i hus? Jeg var tilfeldigvis innom itbutikken.no forrige søndag....de hadde som sikkert eneste butikk i norge nå fått inn sony DRU-500A .. og prisen var ikke ille den heller. Bestillte den med en gang....dagen etter var dem utsolgt... flaksum....sa severin severumm....... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Fy faen at det skal være så vanskelig... Lenke til kommentar
gustav Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Ser at Combo-brenneren til NEC ikke er ventet før 30.04 hos Komplett. For en uke siden var forventet leveringstid 31.01. Tror de sliter litt.... Lenke til kommentar
Ojei Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 De selger Aopen DVD+RW hos Elkjøp og andre butikker. ca.3K Lenke til kommentar
gustav Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Da ville jeg heller ventet et par uker og lagt på et par hundrelapper, og kjøpt DRU500A. Lenke til kommentar
sigurdi Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg sitter med en sony DRU-500A, fikk den for ei uke siden fra komplett. Bestilte tidlig i desember. Har ikkje fått tid til å teste den ennå, men fant ny firmware så den taker 4x på +R og +RW :-) Lenke til kommentar
Joar Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Ser at Combo-brenneren til NEC ikke er ventet før 30.04 hos Komplett. For en uke siden var forventet leveringstid 31.01. Tror de sliter litt.... Tror vel heller at det er slik at de bestiller f.eks. 500 stk en dag og 200 stk noen uker senere, med levering om x antall mnd. Når så de 500 første er solgt (før de er kommet inn..) så vil leverings datoen endre seg til antatt dato for de 200.. Er på samme måten med dvd-r plater, det er bare å bestille i god tid! Joar Lenke til kommentar
gustav Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Tror ikke at det er slik at potensielle kjøpere må vente i over 3 mnd. Lenke til kommentar
norway Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Min pioneer DVD brenner er i stavanger nå , skal hente den om noen timer Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Henta min Sony DRU500A 10.01.03 faktisk. Oppgradert firmware , men har ikke plater som støtter 4X ennå...Men må si jeg er fornøyd med brenneren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå