Gå til innhold

DVD brennere! Er markedet helt støvsugd for slikt, eller???

Anbefalte innlegg

Tenkte å innvestere i en DVD brenner her en dag.

Vurderte først DVD(+)brenner, men så var det noen som sa at jeg skulle kjøpe DVD(-)brenner for de var mest kompatible??? (Rart det er krig i verden?)

Så fant jeg "forsonings" brenneren i fra Sony,DRU500A som brenner begge formatene.

Prøvde å bestille en slik tidelig i desember hos Komplett!

"Må skaffes, 5 dagers leveringstid" stod det som lager status! (PissPreik) :evil:

Er det noen som i det hele tatt har fått kjøpt en DVD brenner i det siste???

event. noen som vet hvor det går å få kjøpt en?

Helst en som brenner både (+)/(-) (Noen som vet om flere enn SONY-DRU500A & NEC-ND1100???)

:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke DVD+RW det beste?

DVD-brennere er ivhertfall nede i en pris på rundt 2000,- spenn nå, dritbillig!!!

Interbok selger 5 DVD+RW (4,7GB/ca. 2 timer video) skiver til 99,-!

Hvorfor er DVD+RW det beste? :D (fakta)

De kan være så dritbillig de bare vil, men er det noen som får kjøpt de da?

Det er jo laaaaaang leveringstid på de!!!!!! :(

Lenke til kommentar

Dvd+R er vel ikke noe bedre enn Dvd-R, forskjellen er vel bare at Sony og noen andre produsenter ikke er enige med Phillips eller noe sånt om hvilke format man skal satse på...men mener å ha hørt at Dvd-R er det formatet som passer mest sammen med bl.a.ps2 og vanlige stasjonære dvd spillere.

Har allerede bestilt meg en Sony DRU500a som takler både -R og +R

Lenke til kommentar
Dvd+R er vel ikke noe bedre enn Dvd-R, forskjellen er vel bare at Sony og noen andre produsenter ikke er enige med Phillips eller noe sånt om hvilke format man skal satse på...men mener å ha hørt at Dvd-R er det formatet som passer mest sammen med bl.a.ps2 og vanlige stasjonære dvd spillere.

Og når tid har du den i hus? :roll:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Og når tid har du den i hus? :roll:

Jeg var tilfeldigvis innom itbutikken.no forrige søndag....de hadde som sikkert eneste butikk i norge nå fått inn sony DRU-500A .. og prisen var ikke ille den heller. Bestillte den med en gang....dagen etter var dem utsolgt... :)

flaksum....sa severin severumm.......

Lenke til kommentar
Ser at Combo-brenneren til NEC ikke er ventet før 30.04 hos Komplett. For en uke siden var forventet leveringstid 31.01. Tror de sliter litt....

Tror vel heller at det er slik at de bestiller f.eks. 500 stk en dag og 200 stk noen uker senere, med levering om x antall mnd. Når så de 500 første er solgt (før de er kommet inn..) så vil leverings datoen endre seg til antatt dato for de 200..

Er på samme måten med dvd-r plater, det er bare å bestille i god tid!

Joar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...