King123 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hva er dette fornoe (se vedlagt bilde) ? det kan vell ikke være brennkopper , var innom å hjalp farmoren min med å luke å ta bort ugress, kan det ha vært noe jeg ikke tålte? også vært med noen kompiser på en hytte for å fiske, mye innsekter. bare det ikke er brennkopper eller noe farlig Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Det kan være noe som heter solflekker eller noe. Hadde det en gang. NOen trill runde røde flekker på armen, fikk jo helt panikk, men helt ufarlig. Lenke til kommentar
King123 Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 sprer det seg noe mer ut på kroppen? å er det mulig å fjerne dem på en slags vis? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hvis det var slike solflekker sprer de seg ikke, men det går ikke ann å fjerne dem. Vent noen dager å se Lenke til kommentar
King123 Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 ok, får håpe det er solflekker da , bare det ikke er brennkopper sier Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Siden du var ute å rullet deg i hagen vil jeg tro at du har blitt bitt av et eller annet slags dyr. Aller mest sansynelig helt ufarlig. Lenke til kommentar
paalekal Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Det er nok ikke brennkopper nei... Både jeg og brodern har hatt det. På brennkoppene legger det seg sårskorper etter kort tid, og sprer seg og du tar på de... De svir og klør litt også. Du får dem oftest gjennom åpne sår. (sånn jeg fikk mine... Hade ett sår på fingern og brukte fotbal-keeperhanskene til brodern Tenkte ikke langt da jeg tok dem på ass!). Endret 1. juli 2007 av paalekal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå